![]() |
Vakantiefoto's vroeger en nu...
Vroeger; rolletjes binnendoen, dag later fotos gaan halen, klaar.
Nu; eindeloos wachten tot die 1000 vakantiefoto's overgepompt zijn, ruimte vrijmaken op HD, terug overpompen, mapjes aanmaken, fotos roteren, rode oogjes verwijderen, mislukkingen verwijderen, belichting bijregelen, contrast bijregelen, liters koffie zuipen en dan eindeloos wachten om die foto's via internet naar't Kruidvat te sturen om ze dan 5 werkdagen later daar te kunnen gaan halen. De dag erop de vraag krijgen van vrouwlief of ik eens zo'n fotoalbum kan samenstellen en bij kruidvat bestellen. Aan de drank gaan... |
We concluderen: vakantiefoto's zijn een middel tot overmatig drankgebruik.
Dat lijkt me een interessante piste om verder uit te werken. |
waarom print je die foto's af?
ik laat die gewoon op pc staan, das veel mooier dan afgedrukt |
Citaat:
|
Niet meer op vakantie gaan, probleem opgelost ;-)
|
Of gewoon geen of minder foto's nemen...
|
Citaat:
|
Foto's maken vroeger: Klik, klik, klik. Precies dezelfde foto omdat het over/onderbelicht kan zijn. Na 36 foto's rolletje wisselen en de eerste foto weggooien omdat dat deel van de rol in het licht is gekomen. Vervolgens allemaal rolletjes met je meeslepen heen en terug. Als je terug bent van vakantie moet je eerst naar de ontwikkelaar om de foto's te laten ontwikkelen en zal je betalen voor elke foto, mislukt of niet. En dan kan je met foto's eindelijk naar huis.
Foto's maken nu: Klik, kijken of het goed is. Niet? Oude verwijderen en nog een keer proberen dus geen slechte foto's die ruimte innemen. Na het nemen van vele 100en foto's die op een chipje ter grote van klein gummetje kan je naar huis om daar op je computer de juiste foto's te bekijken. De goede kan je kan afleveren of opsturen als je lui bent. Na het ontwikkelen ophalen et voila, goede foto's. |
Ik ben voor rolletjes. Mooiere foto's, en in den boek plakken is plezant :cheer:
|
Leve digitale cams...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Alkohol, mijn beste ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:19. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be