![]() |
ik moet terug...
Na twee maanden in de Ierse republiek moet ik na deze week terug keren naar la belgique... :hondogen:
Terug naar dat walgelijk land, terug naar die afschuwelijke politiek, terug naar de francofonie, terug naar de propaganda van de regimepers, terug naar de overbevolking, terug contact met oerdomme belgicisten, terug naar dat corrupt koninkrijk,... Terug naar de frustratie en de walging. :-( Heeft iemand tips om die overgang makkelijker te verdragen? Hier in Ierland blijven is jammer genoeg geen optie, ik moet mijn diploma hebben voor ik dat achterlijke belgique kan verlaten. |
Zo erg is het hier toch niet?
|
Citaat:
Ik vind la belgique een afschuwelijk en walgelijk land. |
Citaat:
|
Citaat:
Moet alleen mijn vriendinnetje zien mee te krijgen... |
[quote]
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
[quote=system;3641004]
Citaat:
|
Citaat:
Alleszins, als dit als tip kan tellen: concentreer je voor de volle 100% op je studies, en op het vooruitzicht terug te kunnen keren naar Ierland. Dan vliegt dit jaar zo voorbij. En dan rest er nog eentje. En laat de gazetten, het nieuws, het politieke gezwets voor wat het is. Ga voor je doelen he. |
Citaat:
|
Citaat:
Zoveel mogelijk CD's meenemen van Dubliners, Poques, desnoods Sinead O'Connor (maar geen U2: bwaah); twee kratten Guinness meenemen; bij terugkomst veel Irish Pubs bezoeken; Engels praten tegen Franstaligen, vooral in Brussel; om af te kicken veel naar dit plaatje kijken: ![]() |
Een land na een lange tijd verlaten is inderdaad vervelend :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Maar me 100% focussen op de geneeskunde is inderdaad een goed idee. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zeker de muziek is zeer aangenaam. En in de weekends zal ik zeker in een Ierse pub te vinden zijn. Ik volg immers het Gaelic football. Ik heb hier in Dublin een aantal matchen zelfs gezien in Croke Park. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be