Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Persmededelingen (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=132)
-   -   Belgische Alliantie: “CONGRES” Programma voor een nieuw en sterk België (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110907)

Politics.be 21 augustus 2008 23:10

Belgische Alliantie: “CONGRES” Programma voor een nieuw en sterk België

Programma voor een nieuw en sterk België Programme pour une nouvelle et forte Belgique De Raad van Bestuur van de Belgische Alliantie vzw nodigt U uit op zijn congres “Programma voor een nieuw en sterk België” op zondag 14 september 2008 om 14.00u in de Ryelandtzaal te Brugge, Achile Van Ackerplein. Samen met U zullen we op een democratische manier een antwoord bieden aan het tien-puntenprogramma van onze Pro-Belgische partij. Le Conseil d'Administration de l'Alliance Belge asbl vous invite �* son Congrès National "Programme pour une nouvelle et forte Belgique", qui aura lieu en la salle Ryelandt, Achile Van Ackerplein, ..., �* Bruges, dimanche le 14 septembre 2008, �* 14 heure. D'emblée avec vous, nous étudierons ensemble le programme en 10 points de notre parti pro-belge.

AGENDA:

- 14.00u: inleiding en welkomstwoord van de Nationale Voorzitter

- 14.10u: voorstelling nieuw nationaal bestuur

- 14.20u: voorstelling de congresteksten (Franstalige nationale ondervoorzitter / Nederlandstalige nationale ondervoorzitter)

- 14.50u: indeling van de 5 werkgroepen (per werkgroep 2 programmapunten)

- 15.00u: pauze – aanbod van gebak en koffie/frisdrank

- 15.15u: start van de werkgroepen

- 16.15u: afsluiten van de werkgroepen – verzamelen van de teksten – pauze

- 16.45u: stemming van de speerpunten – goedkeuring van programma

- 17.15u: persconferentie - slot van het congres.

AGENDA:

- 14.00h: introduction et mot d'acceuil du Président National

- 14.10h: présentation du Conseil National

- 14.20h: présentation des textes du Congrès par les Vice-Présidents Nationaux francophone et néerlandophone

- 14.50h: constitution des 5 groupes de travail, traitant chacun 2 points du programme

- 15.00h: pause

- 15.15h: démarrage des groupes de travail

- 16.15h: fin de la session et rassemblement des textes, suivis d'une pause

- 16.45h: votes et approbation du programme

- 17.15h: Conférence de presse et fin du Congrès.

Deelname: 10 euro per persoon door middel van storting op FORTIS: 001-5530347-65 met de melding “congres”. De voorbereidende congresteksten worden U dan eerstdaags toegestuurd.

Participation: 10 euros par personne, �* verser �* notre compte FORTIS: 001-5530 347-65, avec la mention "Congrès". Les textes préparatoires vous seront ensuite envoyés immédiatement.

Met beleefde groeten verblijft namens de Raad van bestuur

Nous vous prions de croire en l'expression de nos sentiments distingués

Ruben Cottenjé

waarnemend nationaal voorzitter Belgische Alliantie vzw

http://www.BelgischeAlliantie-AllianceBelge.be

Bron: politics.be

Burkide 22 augustus 2008 12:16

Ben ik de enige die lichtjes verlokt is om die €10 te storten, om mij daar toch maar eens goed te kunnen amuseren?

toccata 22 augustus 2008 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3644813)
Ben ik de enige die lichtjes verlokt is om die €10 te storten, om mij daar toch maar eens goed te kunnen amuseren?

:-D
Wil je dan, pretty please, een heel uitgebreid verslag brengen op dit forum?

Burkide 22 augustus 2008 13:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door toccata (Bericht 3644856)
:-D
Wil je dan, pretty please, een heel uitgebreid verslag brengen op dit forum?

Zeg, vadsige, ga dan zelf he! :-P Of financier in ieder geval (deels) m'n deelname. :-)

rechtuit 22 augustus 2008 16:54

Hahaha, en in welke taal zal dit gebeuren?

Willen belgische eenheid en zijn nu zelf al opgesplitst, nl een nederlandstalige en een franstalige ondervoorzitter, hilarisch!!!

John Stufflebeam 22 augustus 2008 21:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Burkide (Bericht 3644813)

Best goedkoop in vergelijking met de concurrentie: Geert Hoste bv vraagt 22€, drank niet inbegrepen.

Renesse 23 augustus 2008 09:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Politics.be (Bericht 3644169)
- 14.20u: voorstelling de congresteksten (Franstalige nationale ondervoorzitter / Nederlandstalige nationale ondervoorzitter)

He kijk, een federalistisch element.

stropkeuh 23 augustus 2008 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door rechtuit (Bericht 3645466)
Hahaha, en in welke taal zal dit gebeuren?

Willen belgische eenheid en zijn nu zelf al opgesplitst, nl een nederlandstalige en een franstalige ondervoorzitter, hilarisch!!!

Int nederlands tuurlijk want Brugge ligt geografisch in Vlaanderen.
En de franstaligen mogen de vertaling op een projectie scherm meelezen. Voordeel is dat wij bij een congres in Wallonië geen vertaling nodig hebben, wij moesten frans leren int 5de studiejaar.
Pffffff discriminatie, in plaats van na wat huiswerk over de dt-regels mee mijne Märklin trein te kunne spelen moeste kik nog frans doen...:boo:
Of wordt het nie eens tijd dat de franstalige ook vanaf het 5de studiejaar nederlands krijgt? :vlaander:

toccata 23 augustus 2008 19:21

Ik kijk al uit nr het persbericht van BAAB over de Olympische spelen:-D

Ieperen 27 augustus 2008 17:18

Ik heb dat ontwerp van programma gelezen op hun site en WAW, ziet er verdraaid niet slecht uit...

DebianFox 27 augustus 2008 17:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ieperen (Bericht 3655680)
Ik heb dat ontwerp van programma gelezen op hun site en WAW, ziet er verdraait niet slecht uit...

Denk je nu echt dat niemand weet dat jij Ruben bent die onder een dubbelaccount zijn eigen programma ophemelt?

Neem zoveel dubbelaccounts als je wil, maar je schrijffouten verraden je gewoon altijd. :lol:

Ieperen 27 augustus 2008 17:25

Kan je je eens bij de essentie houden?

LiberaalNL 27 augustus 2008 17:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ieperen (Bericht 3655680)
Ik heb dat ontwerp van programma gelezen op hun site en WAW, ziet er verdraaid niet slecht uit...

Jouw Nederlands lijkt echt nergens op, bedoel je wellicht ' Ik heb dat programmaontwerp gelezen op hun site en WAW!. Verdraaid: Dat ziet er niet slecht uit.' ?

LiberaalNL 27 augustus 2008 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ieperen (Bericht 3655703)

De essentie is dat jij noch Frans noch Nederlands kunt, dit een dubbelaccount is en jij je eigen programma ophemelt. Sta jij symbool voor de gemiddelde Belgicist?:lol:

DebianFox 27 augustus 2008 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ieperen (Bericht 3655703)

De essentie zei je? Ik vind dat jouw gebrabbel officiele herkenning verdient. Gezien je eigen spelling, je eigen dt-regels en je eigen woordenschap moet het "Cottenjés" dringend herkend worden als een aparte taal.

Hier een voorlopige woordenlijst:

Cottenjés -------> Nederlands

aflassing -----> aflasting
ontwerp van programma ------> programmaontwerp
op eigen krachten ------> op eigen kracht

LiberaalNL 27 augustus 2008 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DebianFox (Bericht 3655742)
De essentie zei je? Ik vind dat jouw gebrabbel officiele herkenning verdient. Gezien je eigen spelling, je eigen dt-regels en je eigen woordenschap moet het "Cottenjés" dringend herkend worden als een aparte taal.

Hier een voorlopige woordenlijst:

Cottenjés -------> Nederlands

aflassing -----> aflasting
ontwerp van programma ------> programmaontwerp
op eigen krachten ------> op eigen kracht

Ter aanvulling:
Cottenjés: Op amper zes maand tijd; Nederlands: In amper zes maanden tijd.
:lol:

DebianFox 27 augustus 2008 17:57

Burkide 25 september 2008 11:04

En? Iemand een idee hoe dit congres verlopen is? :-)

Txiki 25 september 2008 13:30

Ik ben ook nieuwsgierig.

Anna List 25 september 2008 13:36

niks van in de pers gezien

duidelijk een mediaboycot

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be