![]() |
Z.A.G. MaGNiFiCaT
Dit is een topic over Zijne Absolute Genialiteit MaGNiFiCaT. In navolging van Burkide, Lof der Zotheid en Bigf.
Wat vinden jullie van Hem? Is Hij goed bezig? Of moet Hij oprotten? Zijn Zijn posts geniaal? Of zijn ze te moeilijk voor jou? Zeg maar wat je denkt hoor, want Zijne Absolute Genialiteit MaGNiFiCaT kan tegen een stootje. |
Z.A.G. = Zijne Arrogante Griezeligheid?
|
Citaat:
En erger, ben ik zó griezelig?:-o Ik wist dat niet, enfin, des te beter, nu kan ik er aan werken. Weet niet of het gaat lukken eh.:-) Maar ik nu toch getoond dat ik er de intentie toe heb.:-) |
Wie is die vrouw in uw avater?
|
|
Tja, MaGNiFiCaT, ik vrees dat je niet meer zo fris bent als in het begin. Mijn aandacht gaat nu veel spontaner naar Preusse. Je moet dus een beetje aan je opvallendheid werken ;-)
|
Citaat:
OMG!!! Gij durft die vraag stellen?? SHAME ON YOU!!:x Zij is Hare Majesteit Koningin Fabiola, de Koningin-weduwe, of ook wel gekend als de Sprookjeskoningin. Zij is de weduwe van de Heilige Koning die het slotklooster in Opgrimbie heeft gesticht. |
Citaat:
|
Citaat:
Och, ik ben dan ook niet meer van de jongste accounts hier eh. Er begint wat moeheid en sleet op te komen. Ik ben eigenlijk verwonderd dat er toch nog een topic is ontstaan.;-) |
Wat vind je er zélf van, Maggi?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Die jonge extreemlinkse goddeloze wereldverslechteraars zonder zelfdiscipline hebben hier een brigade exoten op ons losgelaten. Enkel de katholieke kerk kan ons redden !" |
Citaat:
Heerlijk toch! |
Man, wat een klote-onderschrift!
|
Preusse is toch gewoon een provo-nick?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ma ik vind die slogan echt mooi, en ik ben een grote fan vd naam Agalev |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be