![]() |
Media-zondebok Hans Van Themsche : advocaten naar Straatsburg
Advocaten Hans Van Themsche trekken naar Straatsburg
![]() De advocaten van Hans Van Themsche (20) hebben een verzoekschrift tegen de Belgische Staat ingediend bij het Europees Hof voor de Rechten van de Mens in Straatsburg. http://www.hln.be/hln/nl/1269/Schiet...aatsburg.dhtml De jongen heeft nooit geen eerlijk proces gekregen en was al lang op voorhand veroordeeld. |
Media-zondebok of niet: hij blijft een koelbloedige moordenaar. Een kindermoordenaar. En daarvoor moet hij achter de tralies. Om meer ongelukken te voorkomen, en vooral om de hele maatschappij duidelijk te maken dat dergelijk hatelijke gedrag niet te tolereren is.
En die advocaten denken hem nog vrij te krijgen. Slechte mensen. Ik hoop dat het hen ooit echt spijt. |
Iedereen heeft het recht om alle beroepsopties uit te putten he
Zelfs de ergste criminelen |
dat is de taak van advokaten,
als je Rieder bezig gezien hebt op het VanNoppen-proces dan weet je ook waarom ze die ratten noemen |
Citaat:
We zullen zien wat ze in Straatsburg zeggen, maar ik ben er vrij zeker dat het EHRM de uitspraak van Cass. zal bevestigen. |
Pierette, sommige mensen hebben nu eenmaal de neiging om stééds categoriek het tegenovergestelde van de algemene media te denken. Niet echt gezond lijkt me. Kritisch zijn mag, moet zelfs.
|
Citaat:
|
Citaat:
En zowiezo tegen doodstraf, principes enzo |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik dacht dat de 9/11 topics redelijk dwaas waren,maar dit slaat alles.
|
de mensen die deze krapuul verdedigen zijn nog ergere specimen van dat soort...
maar ja, de vrije meningsuiting... eigenlijk zielig dat het racistisch gespuis bestaat, laat staan zich mag vrij uitdrukken... of mensen afknallen omdat hij gestraft werd voor ongedisciplineerde houding op school... een onschuldig kind, een doorbrave nannie die hier haar werk deed, een "niemand iets in de weg leggende" vrouw... die kregen geen kans, laat staan een eerlijk proces tegen die verwaande door het VB en aanverwanten geëndoctrineerde zot... |
Citaat:
|
zelfs wanneer mensen hun verantwoordelijkheid willen opnemen dan nog hebben we advocaten die dat niet toelaten. Naast dit, kun je ook kijken naar een voorval in Oostende waar een groepje jongens regelmatig iemand uitkoos op in elkaar te slaan; die gasten wilden wel uitkomen voor hun daden, tot advocaten zich ermee moeiden. Hen speelt de maatschappij geen rol, zij zien een mogelijkheid tot geld maken.
|
Citaat:
En waarom klagen dat HVT of z'n advokaten hogerop gaan ??? 't Is het justitiesysteem dat het toelaat dat je moet aanklagen hé ... Er zijn al eerder misdadigers vrijgeraakt (of hebben vermindering van straf gekregen) door heel dat systeem , maar daar maken ze meestal geen kabaal over ... |
Citaat:
BTW ge wordt toch niet betaald als stemmenwinner voor het vb ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
U denkt dat als men een moord pleegt men geen recht heeft op een fair proces? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be