Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Schoep zoekt geld met de schup (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110931)

Gargamel 22 augustus 2008 18:37

Schoep zoekt geld met de schup

130 niet,maar als het regent 110.
En als het gaat sneeuwen,thuisblijven waarschijnlijk.
Koop met zen allen een koord om je karreke te trekken.
Of blijf gewoonweg thuis gedurende een week,dan ligt dit apenland op zijn kont.

FDM 22 augustus 2008 18:55

zijn boodschap is : zorg dat je in het parlement geraakt en al je zorgen zijn voorbij

jbl 23 augustus 2008 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3645725)

Inderdaad, trouwens als je tegenwoordig tijdens de werkweek de wagen neemt richting Brussel, Antwerpen of Gent kijk dan op je boordcomputer je gemiddelde snelheid maar eens na als je aan 50km/uur komt heb je goed kunnen doorrijden. De ganse infrastructuur deugt niet meer, zit stampvol kortom dit wordt onleefbaar dat wij dit toch allemaal blijven slikken vind ik ongelooflijk.

HAMC 23 augustus 2008 12:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jbl (Bericht 3646662)
Inderdaad, trouwens als je tegenwoordig tijdens de werkweek de wagen neemt richting Brussel, Antwerpen of Gent kijk dan op je boordcomputer je gemiddelde snelheid maar eens na als je aan 50km/uur komt heb je goed kunnen doorrijden. De ganse infrastructuur deugt niet meer, zit stampvol kortom dit wordt onleefbaar dat wij dit toch allemaal blijven slikken vind ik ongelooflijk.

Dat is helemaal niet ongelofelijk. Het omgekeerde, de slaven die in opstand komen, dat zou ongelofelijk zijn.

Mitgard 23 augustus 2008 12:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jbl (Bericht 3646662)

dat we gewoon met teveel zijn is de schuld van de politiek.

Mitgard 23 augustus 2008 12:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3646664)
Dat is helemaal niet ongelofelijk. Het omgekeerde, de slaven die in opstand komen, dat zou ongelofelijk zijn.

gij zou nogal eens in opstand komen hé.

HAMC 23 augustus 2008 12:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3646669)
gij zou nogal eens in opstand komen hé.

Wij samen he stoere Mitgard.

Garry 24 augustus 2008 09:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gargamel (Bericht 3645725)

Beter nog, rij enkele dagen met zijn allen op het zelfde ogenblik via alle toeganswegen Brussel binnen. Dan zullen ze rap beseffen wat de echte maatregenen zijn die er moeten genomen worden. Maar ja, dat beseffen ze nu ook wel hoor, alleen is er geen enkele die de koe bij de horens durft te nemen. Veel simpeler is het om in te spelen op de bense onnozele schapen onder de bevolking die ze met een kluitje in het riet kunnen sturen en ter zelfertijd hun zakken nog wat lichter kunnen maken.

Ik dacht dat het volk intussen al iets slimmer zou zijn geworden maar als ge van velen hier hun idiote reactie's leest verbaast het me nog steeds hoe simpel van geest die nog zijn.

(Zie ook )Vlaanderen gaat snelheid tussen twee flitspalen meten , post 490 en 491

Garry 24 augustus 2008 09:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3646671)
Wij samen he stoere Mitgard.

Mag ik ook mespelen?

Gargamel 24 augustus 2008 12:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mitgard (Bericht 3646668)
dat we gewoon met teveel zijn is de schuld van de politiek.

Not ! ! ! Zie de stijve stoere hark uit Laken,miljarden sinezen.....:-P

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be