![]() |
politie Gent
'k zag hier net het nieuws op tv ............. efkes echt lachen onzer aller slimste flikken delen nu sleutelhangers en note boetjes uit . Haha sleutelhangers voorzien op de achterkant om je adres of GSM nr op te schrijven ...... met de vermelding als je er je adres opschrijft dat de politie je je sleutels makkelijker kan terug bezorgen als je deze verliest .......... de dieven in die regio zullen nogal lachen
is het vandaag echt geen 1 april ??????????????????? |
Betalen ze dat met de boetes ?
|
Waarom is het eigenlijk dat de politie aanraadt om nooit je sleutel langs binnen in het slot te laten ?
|
Citaat:
Ook: als er een raam of een venster dichtbij is: raam afplakken met stevige tape, klap uitdelen op het afgetapete deel (door de tape blijft het glas steken en valt er geen gerinkel te horen) en dan scherven zachtjes verwijderen, hand door het gat steken en de sleutel omdraaien. Een opening in een venster maken is een pak makkelijker en maakt minder lawaai dan een deur te forceren. |
Citaat:
Mijn sleutel steekt dus steeds binnenkant deur wanneer ik thuis ben en dat zonder adres aan de sleutelhanger. Die flikken toch. Dom dommer domst. |
zeg
da het ni waar is |
Misschien kunnen ze die sleutelhangers gebruiken om aan hun geconfisceerde drugs enzo te hangen.
|
je rijksregisternummer er op zetten is al iets snuggerder , en straatschorem is dat meestal niet
|
liegen en bedriegen
Citaat:
Ik lees net de standaard on line vandaag. En wat blijkt? Ben jij even een leugenaar zeg !!! Foei, foei, een rode kaart !! link: http://www.standaard.be/Krant/Tekst/...823&demo=False Zie de laatste alinea, waar ik een zinnetje rood gekleurd heb. Citaat:
|
Citaat:
Tja typisch weer! Waarschijnlijk weer iemand die een pik heeft op flikken, die de boel weer eens uit zijn context wou trekken. Zo zie je maar weer dat mensen vaak de dingen opblazen en hun eigen verhaal ervan maken om een bepaalde groep in een slecht daglicht te stellen. |
Citaat:
foei foei , mij een leugenaar noemen ........ op het nieuws hebben ze dat zo wel gezegd , wat de standaard zegt kan ik niet weten hé slimmeke |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:02. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be