![]() |
Politie kan enkel maar dronklappen oppakken de echtecriminelen moeten ze vrij laten
Ik was het beste voorbeeld aan het duveltjesstrandje,ik had 6 pinten gedronken en mij wouden ze opsluiten,een Marokkaan met een ijzere staaf die ben Belg achterna zat liepen ze lopen,waaroml?
zit onze wetgeving niet fout ineen 10 Omheiningen,en negen banken werder in de dok gegooit Dit jaat werdt er in één jaar een jeugdhuis afgebroken door ........... En nog is dat niet genoeg hé En buurtvergaderingen die meer op kaartenhuisjes lijken zonder buurtwerkingen Weer is de stad hier om in te grijpen,buiten opsinjoren en de schijn subsidies,wat wordt er aan de echte arme gedaan,weet je stad Antwerpen dit jaar +20% meer armen Zielig Antwerpen met al die commedie |
ik had 6 pinten gedronken en
,waaroml? Dit jaat werdt er in één jaar een Zielig Antwerpen met al dat bier |
Citaat:
Wat doet die Janssens daar nog eigenlijk buiten zijn stad naar de foeter te helpen! |
Citaat:
|
Citaat:
Die zullen het daar wel naar hun zin hebben! |
Citaat:
Citaat:
|
Maar hij kleedt zich wel anti-establishment zonder plastron. Cool dude.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als hij tijdens de verkiezingen maar wint van de baarlijke duivel F. Dewinter!
D�*t is pas belangrijk, voor hem, zijn partij en voor de mensen, nietwaar? |
Citaat:
Ik zie veel culturele evenementen in de stad en Antwerpen is zeer geliefd bij buitenlanders (vooral Nederlanders)... Ik rij veel rond in Antwerpen en ik zie niet al te veel problemen, vooral een leuke stad! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In de naam van de echte armen .... |
Citaat:
|
Ik moet U toch gelijk geven,ik ben onlangs opgepakt thuis op blote voeten wegens "openbare" dronkeschap,raar hé
Op welke openbare weg of gelegenheid zouden ze mensen op blote voeten oppakken,schande niet,ik geef wel toe dat ik THUIS dronken was Ze hebben mij uit schaamte om 05.50 thuis terug afgezet Ik heb angst van PJ :? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Op het eerste zicht is het een leuke grote stad, maar wel vreselijk vuile straten en gebouwen als je de vergelijking maakt met Hasselt of Leuven. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:42. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be