![]() |
Hoeveel % gaat NVA halen bij de volgende verkiezing ?
Hoeveel % gaat NVA halen bij de volgende verkiezing ?
of zet ik deze beter na hun congres |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet trouwens eens de relevantie uitleggen van dergelijke poll, de zoveelste in een lange reeks.. |
Je moet trouwens eens de relevantie uitleggen van jouw aanwezigheid op aarde
|
er zijn slimme koppen in dit land die bij een verkiezingsresultaat snel het aandeel van Nva in een kartel becijferen , voor zover ik weet zijn die kandidaten nog steeds lid van Nva , of zijn het ook al pelgrims geworden ?
|
Citaat:
|
1000%.
|
Citaat:
Das minstens de helft te veel;-) |
In kartelvorm: 5% a 7%
Onafhankelijk: 10% a 12% Blijft natuurlijk nog de vraag of ze als onafhankelijke partij iets kunnen realiseren voor Vlaanderen. |
dus 8,5 is het gemiddelde van jouw cijfers
na het congres wil ik mijn gok eventueel bijstellen maar dat doe ik dan wel in een nieuwe enquete |
Citaat:
Onafhankelijk vind ik het % ietwat gevleid. Verder, wat gaan ze aan het CD&V-handje kunnen realiseren voor Vlaanderen? En wat gaat het congres beslissen? Het kan beide richtingen uit. |
daarom is het echt gokken op dit moment
en ik gok graag |
5 a 6%, de LDD zal een flinke winst gaan maken ten koste van Open VLD, het kartel en het VB. Indien N.VA en LDD een kartel zouden vormen 25%.
|
Citaat:
|
N-Va... niemand weet hoeveel % ze werkelijk waard zijn zolang ze in kartel zitten.
|
binnen 4 weken weten we meer
maar dat houdt de bookmaker ni tegen |
de meningen (gokken) lopen uiteen , hoe moet ik daar nu een gemiddelde van maken
|
dat kan nog alle kanten uit
ze komen hier als overwinnaars uit als ze woord houden en erin slagen de Cd&v een vlaamse koers te laten varen of ze gaan af als een gieter |
Citaat:
|
9
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be