![]() |
Het Vaderland is gered!
De olympische topprestaties stapelen zich op, de toekomst is verzekerd met veelbelovende talenten (we moeten gewoon een paar pessimesten eruitzuiveren, nietwaar largo_w), België is aan een enorme goede Spelen bezig, de wereld staat versteld, ..
Kortom, dit vaagt de politieke crisis volledig weg. |
Citaat:
|
Citaat:
:lol:;-) |
Citaat:
bij pantoffel zit het duidelijk nog dieper dan bij de meeste flaminganten :lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Wat niet zozeer zeer doet maar wel irritant is, is het feit dat sommige belgicisten in elke draad, ongeacht het onderwerp van de draad, beginnen te foeteren en zich als glorieuze bezopen zotten beginnen te gedragen omwille van een nog steeds ondermaatse score op de OS. Citaat:
Dat een idioot als largo_w me komt uitdagen/viseren en uitlachen in een draad over een onhandige inbreker omdat er een gouden medaille is gewonnen op de OS, dat is gewoon zielig en de druppel die de emmer doet overlopen. Straks wordt die medaille nog vermeld in een draad over het conflict in Georgie. Negeerlijstje op, en dan ben ik meteen af van zijn simplisme en zijn sub-standaard gebruik van onze taal ook. Ik ga megabytes per maand uitsparen aan het inladen van ":lol::lol::lol:". Dat spaart energie en zo help ik het milieu weer een beetje ;-) |
Citaat:
En dat hiermee de politieke crisis zal opgelost zijn is al helemaal te zot voor woorden. |
Deze topic staat dan ook terecht bij de koeien en kalveren.
|
Citaat:
Ik heb zo echt het gevoel dat die nu denken dat BHV niet meer bestaat, er geen transfers meer zijn, er geen blokkeringsmogelijkheden en alarmprocedures meer zijn voor de franstaligen, geen antidemocratische opvolgers, geen gemeenschapssenatoren, geen aanspraken op Vlaamse gemeenten via uitbreiding van Brussel en geen haat-campagnes van Maingain, laat staan een koning die steeds verperkamenteerde oud-gedienden laat opdraven om het land te redden. |
fijn zo, de azijnpissertjes hebben hun eigen draadje.
hopelijk houdt ze dat weg uit de andere, waar mensen gewoon blij mogen zijn om een gouden medaille. doei! |
1 Bijlage(n)
Citaat:
Bijlage 37211 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: :lol:jazekers op z'n best:lol: |
Als sommigen onder jullie zich als ettertjes gedragen en iedere keer lopen te vieren wanneer een atleet van notabene uw eigen land het laat afweten , mja dan moet ge niet verbaasd zijn dat de dag dat 1 van die atleten boven haarzelf uitstijgt heel wat mensen van den deze doen naar jullie toe ...
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:26. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be