Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Homodouches in bedrijven. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=110995)

Paulus 24 augustus 2008 15:39

Homodouches in bedrijven.

In bedrijven waar mannen en vrouwen samenwerken, dienen aparte douches te zijn voor mannen en vrouwen.

Dat is niet meer dan normaal aangezien heel wat mensen seksueel opgewonden raken bij het zien van bloot en eveneens nog anderen liever niet wensen dat sommigen geil worden van het aanblik terwijl ze staan te douchen.

Uiteraard stelt zich de vraag of we dan, nu de holebi voor gelijke behandelingen pleiten, geen aparte douche moeten voorzien voor andersgeaarden, ofwel gewoon de bestaande scheiding maar moeten afschaffen.

Kwestie van niet met ongelijke maten en gewichten te besluiten.

Paulus.

Another Jack 24 augustus 2008 15:42

Een douche dient om u te wassen.
Niet om te gluren, Paulus.

Paulus 24 augustus 2008 15:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3648957)
Een douche dient om u te wassen.
Niet om te gluren, Paulus.

Alleen gevonden?

Waarom moeten mannen en vrouwen dan gescheiden douchen?

Paulus.

Another Jack 24 augustus 2008 15:49

Man,
Wat is dat toch met u?
Voortdurend problemen uitvinden waar er geen zijn.
Of ligt u er werkelijk wakker van dat een mogelijke homo uw pietje heeft gezien in de bedrijfsdouche?

Patsy Stone 24 augustus 2008 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 3648946)
In bedrijven waar mannen en vrouwen samenwerken, dienen aparte douches te zijn voor mannen en vrouwen.

Dat is niet meer dan normaal aangezien heel wat mensen seksueel opgewonden raken bij het zien van bloot en eveneens nog anderen liever niet wensen dat sommigen geil worden van het aanblik terwijl ze staan te douchen.

Uiteraard stelt zich de vraag of we dan, nu de holebi voor gelijke behandelingen pleiten, geen aparte douche moeten voorzien voor andersgeaarden, ofwel gewoon de bestaande scheiding maar moeten afschaffen.

Paulus.

Als homo's opgewonden raken van blote mannenlijven, mogen ze niet douchen met hetero-mannen, maar ook niet met andere homomannen. Met vrouwen mogen ze ook niet douchen, want die vrouwen zouden dan wel weer eens opgewonden kunnen raken van dat blote mannenlijf. Lesbiennes mogen natuurlijk ook niet met andere lesbiennes, noch met andere vrouwen douchen om dezelfde redenen... Dat wordt wel een beetje een probleem natuurlijk... En dan hebben we het nog niet eens gehad over de biseksuelen, die dan volgens de Paulusiaanse logica van zowat alles en iedereen opgewonden raken.

Of zou het misschien kunnen dat de meeste mensen hun seksuele lusten weten te bedwingen onder de douche? Zijn er überhaupt nog veel bedrijven waar men enkel over groepsdouches beschikt, of zijn de meeste bedrijven al in het nieuwe millennium aangekomen en beschikken ze over individuele douches?

Of misschien is dit hele topic gewoon één grote karikatuur en dienen douches om je te wassen en niet om te gluren, zoals Jack hierboven terecht opmerkt?

Another Jack 24 augustus 2008 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone (Bericht 3648980)
Als homo's opgewonden raken van blote mannenlijven, mogen ze niet douchen met hetero-mannen, maar ook niet met andere homomannen. Met vrouwen mogen ze ook niet douchen, want die vrouwen zouden dan wel weer eens opgewonden kunnen raken van dat blote mannenlijf. Lesbiennes mogen natuurlijk ook niet met andere lesbiennes, noch met andere vrouwen douchen om dezelfde redenen... Dat wordt wel een beetje een probleem natuurlijk... En dan hebben we het nog niet eens gehad over de biseksuelen, die dan volgens de Paulusiaanse logica van zowat alles en iedereen opgewonden raken.

Of zou het misschien kunnen dat de meeste mensen hun seksuele lusten weten te bedwingen onder de douche? Zijn er überhaupt nog veel bedrijven waar men enkel over groepsdouches beschikt, of zijn de meeste bedrijven al in het nieuwe millennium aangekomen en beschikken ze over individuele douches?

Of misschien is dit hele topic gewoon één grote karikatuur en dienen douches om je te wassen en niet om te gluren, zoals Jack hierboven terecht opmerkt?

Blij dat je het met me eens bent, Patsy.

Paulus 24 augustus 2008 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3648976)
Man,
Wat is dat toch met u?
Of ligt u er werkelijk wakker van dat een mogelijke homo uw pietje heeft gezien in de bedrijfsdouche?

U bent dus voor gemeenschappelijke douches zonder scheiding voor diverse seksuele geaardheden.

Dat is uw goed recht.

Ik hoop alleen dat u dit niet wenst omdat het u seksueel opwindt, want dan zou ik niet graag met u douchen.

En dat is mijn goed recht.

Paulus.

piraat 24 augustus 2008 15:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 3648969)
Alleen gevonden?

Waarom moeten mannen en vrouwen dan gescheiden douchen?

Paulus.

Paulus heeft gelijk ! Ofwel moeten homos uit onze douchen geweerd worden, ofwel -vermits douches zijn om zich te wassen en niet om te gluren- mogen ze gewoon gemengd zijn. Tof zou ik dat vinden dat de meisjes met ons komen douchen:-) Ideaal voor een goede verstandhouding op het werk:-D

Paulus 24 augustus 2008 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patsy Stone (Bericht 3648980)

Dat is niet alleen volgens mijn logica hoor. Het is aantoonbaar dat naakt bepaalde mensen seksueel opwindt. Die theorie heb ik heus niet uitgevonden.

Citaat:

Uiteraard zijn er nog heel wat bedrijven met gemeenschappelijke douches. Ik vind dat daar maar eens verandering moet in komen. Mag dat nog?

Paulus.

FDM 24 augustus 2008 16:02

paulus zoekt weer iets om over te fantaseren , t'zou anders geen paulus zijn

Andro 24 augustus 2008 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 3648946)

Paulus.

Krijg jij dan zo gemakkelijk een erectie ?

Paulus 24 augustus 2008 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door FDM (Bericht 3649016)
paulus zoekt weer iets om over te fantaseren , t'zou anders geen paulus zijn

Paulus is met een hoofdletter.

Paulus.

C2C 24 augustus 2008 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 3648976)
Man,
Wat is dat toch met u?

²

Andro 24 augustus 2008 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 3649034)
Paulus is met een hoofdletter.

Paulus.

Over pretentie gesproken.

C2C 24 augustus 2008 16:08

Iemand moet het zeggen, dus zal ik maar: Paulus is een closet-homo. Zoveel is duidelijk.

Kom maar uit de kast hoor. Niemand bijt. Er wordt hoogstens wat gezogen. Ugh.

joenk 24 augustus 2008 16:18

Misschien kunnen ze het verplichten om iedereen zo'n soort laken over zich te laten dragen, en dat ze dan maar zien dat ze zich kunnen wassen.

Komaan zeg, met wat houd u zich bezig?

Paulus 24 augustus 2008 16:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joenk (Bericht 3649070)
Misschien kunnen ze het verplichten om iedereen zo'n soort laken over zich te laten dragen, en dat ze dan maar zien dat ze zich kunnen wassen.

Komaan zeg, met wat houd u zich bezig?

Ik pleit voor aparte cellen in de douche en pleit tegen gemeenschappelijke douches. Ben ik nu een klootzak?

Paulus.

Andro 24 augustus 2008 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 3649085)
Ik pleit voor aparte cellen in de douche en pleit tegen gemeenschappelijke douches. Ben ik nu een klootzak?

Paulus.

Dat kan je niet zijn als je het altijd al geweest bent.

Patsy Stone 24 augustus 2008 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Paulus (Bericht 3649085)

Paulus.

Dat is nochtans niet wat uit je openingsbericht blijkt. Daarin pleit je immers voor apparte douches voor homofielen.

lombas 24 augustus 2008 17:09

Bestaat dat nog, gemeenschappelijke douches?

Ieks.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be