![]() |
Nieuw:SPA wil nieuw gehandicapte bij creëren"sociaal gehandicapten"
Citaat:
|
Het zou beter zijn het allemaal rustig te laten creperen, dan zijn we er van af.
Bij deze zou ik ook voor een hardere maatschappij gaan, dan voelen we dat we leven... |
Citaat:
Ik zou zeggen die leggen de boeken maar neer en zoeken een strontjob voor 1100€ ergens bij hun ex-collega's zelfstandigen. |
Citaat:
Maar Uw ogen sluiten voor oudjes die meer dan 45 jaar hun klote verdemmen hebben afgedraait voor jullie snotters,en nu moeten toe komen met 650€ das dus onder het leefloon kan dan wel volgens U hé beste Bhairav :roll: Stront SPAers :evil: |
Ik vraag me af welke groep Monica in het vizier heeft.
- drugsgebruikers? - taalonkundige migranten? - aggressievelingen? kortom er is een hele lijst van personen die onder het statuut "sociale handicap" kunnen vallen! Blijkbaar heeft ze het dus wel over mensen die géén werkloosheidsvergoeding hebben maar wèl OCMW steun: ze hebben dus nooit bijgedragen aan onze sociale voorzieningen. Een mens (werknemer) gaat zich toch beginnen afvragen waarom enkel werknemers zoveel van hun inkomen moeten afstaan... en voor wie! Misschien ineens heel Burkina Fasso naar Monica verwijzen? Dan heeft ze weer eens een doelgroep. Hoe zou het met haar vorige project afgelopen zijn? CultuurKaartjes voor OCMW-trekkers om naar evenementen te gaan: Opera, Theater, tentoonstellingen... zo van die dingen! Blijkbaar was dat volgens Monica ook een noodzakelijkheid. |
Citaat:
Wat is uw voorstel? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik dacht dat :oops: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ps hoorden ik hier gisteren geen doodsbedreigingen van p.janssens,of heb ik dat maar gedroomd :cry: |
Citaat:
en vindt U het nu persé nodig dat drugsverslaafden méér uitkering krijgen? |
2000 man van de Antwerpse loonlijst af wil zeggen meer van de rommel als" http://www.mas.be/ "
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be