![]() |
Manipulatie!
LEES " HUMO "
Ik zal toch gelijk krijgen!!! |
Citaat:
|
²
|
Citaat:
zeer zeker het is wat ik hier al verschillende keren gevraagd heb aan verschillende forumers. en het zal wel niet de enige zijn, hier zitten er zeker ook......... http://www.demorgen.be/dm/nl/989/Bin...se-namen.dhtml http://www.humo.be/cps/rde/xchg/humo...t-de-pers.html en blijkbaar word het de waarheid..... en nu gaan we weer in de ontkennings fase en de slachtofferrol kruipen..... |
Citaat:
Mss beter in k&k zetten ...:? |
Citaat:
|
Zegt meer over die mens dan over die partij me dunkt.
|
Hij stuurt dus z'n lezersbrieven onder een valse naam, maar zet zichzelf wel steeds in kopie...
amateur. |
Citaat:
|
Citaat:
Is dat niet dat kwaliteitsmagazine dat de moord (excuseer busincident) op Demoor ontrafelde ? citaat : Humo ontdekte het bedrog al in 2005 en zocht uit hoe Vlaams Belang de pers manipuleert. einde citaat Dus men heeft 3 jaar "gewacht" om dit ontstellend nieuws aan de wereld te verkondigen. Raar bij de busmoord was de bus nog niet terug in de stelplaats of Humo wist alles al tot op het draadje. Ze beginnen te verzwakken:roll: |
Wat een loser.
|
Citaat:
Wat zegt dat dan over die partij? |
Kheb toch wel eens goed gelachen :-D
|
Goeie strategie enkel spijtig van de slechte uitvoering.
Het blijft wel grappig dat ze toch weer hun eigen belachelijk maken bij die partij. |
Citaat:
|
Dat die pipo onder verschillende namen bezig is zal el zo zijn. Maar de vraag is wat is de reden om daarover te beginnen? En let vooral hoe in één klap alle separatisten erbij worden gelapt, alsof de fora van de kranten volledig zouden vervalst zijn door separatisten/ Vlaams nationalisten.
Hier op dit forum zijn het alvast de meeste Belgischgezinde die onder dubbel nicks uitkomen. Ook is het opvallend dat reacties op de krantenwebsites door Belgischgezinde, meestal onder een pseudoniem schrijven. Ze zijn plots vergeten daar bij Humo en De Morgen, hoe de verkiezingspolls werden vervalst op SPA en VLD kabinetten. Maar in ieder geval, rotte appels zoals die "Swa" kunnen we best missen als kiespijn. |
Het moet schrikken zijn bij Humo om manipulatieconcurrentie te ontdekken.
Ijverige kerel trouwens die VB'er. |
Citaat:
|
waar gaat dat hier over?
Moet ik nu verplicht nen humo gaan kopen of wa? Ik lees strips op het toilet...veel leerrijker. |
Citaat:
Dat zegt iets over die ene persoon. Je zult ze toch niet "allemaal over dezelfde kam scheren", modelzinnetje van de multiculidioten hierover? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be