![]() |
Dat-ie er maar niet invalt of ze vinden 'em nooit meer terug...
Vlaming bewijst aanwezigheid gigantisch labyrint.
Sommige mensen hebben toch een spannend leven eh? Altijd maar ontdekkingen doen en de wereld verbazen enzo... Blij dat mij dat gespaard blijft. Maar toch; puike ontdekking. Datgene wat altijd werd beschouwd als de restanten van de fundering van dat labyrint blijkt dus het dak te zijn! Een labyrint bestaande uit honderden kamers van 5x5m over verschillende hectaren! Nou moe, die Egyptenaren waren nog gekker dan ik al dacht... |
Citaat:
|
Citaat:
maar als ik het goe begrijp staat er water in de kelder ... als de verzekering da maar dekt ... |
Dat is wel het ultieme bewijs dat de piramides gebouwt zijn door aliens.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
't Is dus de kunst om tijdens het boren of graven te voorkomen dat de kelder volloopt. Maar dat lukt wel hoor. |
Citaat:
|
Citaat:
:? |
Citaat:
De cultuurthermostaat staat maar op een laag pitje zeker? ;-) |
0XStraffe mannen die aliens die dat aan die egyptenaren hebben geleerd...
Nu nog die ruimtes onder de sfinks blootleggen en de wetenschap staat alweer wat verder ... |
Citaat:
|
een Egyptische kermis :cheer:
|
Citaat:
Dus ja Anna, ge moogt gerust zijn; ik kan zwemmen. Zou ik nog snelsnel leren schaatsen ook voor ik vertrek? |
Citaat:
iet of wat vent rijdt met den auto naar zuid frankrijk en pakt daar den boot hé |
Citaat:
wie weet hangt heel dat spel daar inderdaad vol spiegels! met een ticketloketje aan de ingang en suikerspin aan de uitgang |
Citaat:
mijnheer trekt naar de woestijn en vraagt of m gaat kunnen schaatsen ?! ik zou eerder voor kameelrijden gaan ... hebt ge uwen tok bij ? |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be