Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   mIRC (https://forum.politics.be/showthread.php?t=111097)

BenIsaac 26 augustus 2008 23:36

mIRC

zou het niet leuk zijn als het forum een IRC channel had?

manta 26 augustus 2008 23:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac (Bericht 3654495)

Om met mekaar te praten ??? Gelijk bij de spelletjes ??? In Battlefield gebruiken ze zoiets ...

BenIsaac 26 augustus 2008 23:46

het is een heel simpel programmatje waar je idd met elkaar kunt chatten zonder emails uit te wisselen of wat dan ook.

manta 27 augustus 2008 00:06

:lol:
Ik kan me de conversaties al voorstellen ...
't Is nu bijwijlen al een scheldbarak , wat gaat dat geven in je hoofdtelefoon ... :?
Plus dat je dan niet met 1 kanaal gaat toekomen , stel dat er 50 man ineens op zit , denk je dat die allemaal hun beurt gaan afwachten om iets te zeggen ??? Je hebt het hier toch al wel eens in volle aktie gezien , en dan zou je het rechtstreeks , live , zonder censuur of moderatie willen doen ...
Je gaat nog nooit zoveel scheldwoorden op 1 minuut gehoord hebben ... ;-)

Duupje 27 augustus 2008 06:37

Ik pas. Geen mIRC meer voor mij.

Scherven A. Mok 27 augustus 2008 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door manta (Bericht 3654530)
Ik kan me de conversaties al voorstellen ...
't Is nu bijwijlen al een scheldbarak , wat gaat dat geven in je hoofdtelefoon ... :?
Plus dat je dan niet met 1 kanaal gaat toekomen , stel dat er 50 man ineens op zit , denk je dat die allemaal hun beurt gaan afwachten om iets te zeggen ??? Je hebt het hier toch al wel eens in volle aktie gezien , en dan zou je het rechtstreeks , live , zonder censuur of moderatie willen doen ...
Je gaat nog nooit zoveel scheldwoorden op 1 minuut gehoord hebben ... ;-)

mIRC kan je gebruiken als chatkanaal zonder geluid hoor. Enkel typen.

Pantoffeldiertje 27 augustus 2008 11:03

En dan direct ruzie wie op, hop is, wie het kanaal mag beheren, etc..

BigF 27 augustus 2008 11:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac (Bericht 3654508)
het is een heel simpel programmatje waar je idd met elkaar kunt chatten zonder emails uit te wisselen of wat dan ook.

Den telefoon gelijk ze zeggen ofwa?

moser 27 augustus 2008 11:04

Een jaar of zes terug was er volgens mij al een mirckanaal dacht ik tenzij ik verwar met een andere site.

Pantoffeldiertje 27 augustus 2008 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door BigF (Bericht 3654871)
Den telefoon gelijk ze zeggen ofwa?

Nee, het is echt handig en ik gebruik het ook vaak, maar het gaat heel waarschijnlijk op ruzie aflopen.

Renesse 27 augustus 2008 11:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3654872)
Een jaar of zes terug was er volgens mij al een mirckanaal dacht ik tenzij ik verwar met een andere site.

Dat is wel straf dat je dat herinnert, aangezien je maar hier bent vanaf 27 maart 2008.

moser 27 augustus 2008 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 3654919)
Dat is wel straf dat je dat herinnert, aangezien je maar hier bent vanaf 27 maart 2008.

wat heeft het 1 met het ander te maken? Ik heb politics leren kennen op mirc als chatbox. Het forum stelde toen in die tijd niks of weinig voor. Een paar jaar later bemerk ik dat die chatbox op mirc niet meer bestaat en zo dus op de site terechtgekomen, die al stukken uitgebreider was.

From_Vlaanderen 27 augustus 2008 11:44

Citaat:

Daar dacht ik ook aan, maar zorg ook dat het werkt via java, dan heeft iedereen er wat aan.

ps; Gebruik Virc dat is gratis.

Renesse 27 augustus 2008 12:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3654948)
wat heeft het 1 met het ander te maken? Ik heb politics leren kennen op mirc als chatbox. Het forum stelde toen in die tijd niks of weinig voor. Een paar jaar later bemerk ik dat die chatbox op mirc niet meer bestaat en zo dus op de site terechtgekomen, die al stukken uitgebreider was.

Yeah right

moser 27 augustus 2008 12:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Renesse (Bericht 3655008)
Yeah right

Helemaal niet. Dat was allemaal uit mijn duim gezogen ... en jij hebt mij ontmaskerd !!!

Pantoffeldiertje 27 augustus 2008 12:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3654948)

Jaja...Ik hou u in het oog, mannetje.

manta 27 augustus 2008 12:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door moser (Bericht 3655021)
Helemaal niet. Dat was allemaal uit mijn duim gezogen ... en jij hebt mij ontmaskerd !!!

Aha , was er ne piano op da mirc-kanaal ook ??? :lol:

moser 27 augustus 2008 12:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pantoffeldiertje (Bericht 3655028)
Jaja...Ik hou u in het oog, mannetje.

en gelijk hebt ge , want de NWO dat bennekik ook ! En degene die is gaan rondbazuinen dat Vandenstock die scheids heeft omgekocht was ik ook ! En het gat in de ozonlaag ... moi! .... Niet te vertrouwen die moser!

Another Jack 27 augustus 2008 12:29

Citaat:

Algemeen geweten dat die enkel dienen voor downloaden van muziek...

manta 27 augustus 2008 15:05

't Zou wel tof zijn om 't geluid van zo ne mosquito door da kanaal te sturen ... :lol:
Ineens al de studenten terug naar hun boeken ... ;-)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be