![]() |
Mijn dochter zit in een café en iedereen dekt haar
Uit de Haagsche Courant.
Enkele reacties van bellers van het alarmnummer 112 Moet je voor 112 ook 0174 draaien? Oh, dus mensen die op sterven liggen gaan voor? Ik heb mijn autosleutels in het stopcontact laten zitten Het wordt steeds onveiliger op straat, je mag niet eens meer bierdrinken. Ik escaleer! Ze zijn hier allemaal wild aan het plassen! Wij hebben met de hele buurt een handtekeningencompetitie gehouden. Bij mij in de buurt woont een moslimman en die is erg aan het radicaliseren. Hij heeft tegenwoordig een baard. Ik heb last van overtollig geluidsoverlast. Sorry, ik wilde eigenlijk 123 bellen. Kan ik een lijst van bureau Delft krijgen hoe ik naar Marokko kan rijden? Het is niet te bewijzen maar wel met zekerheid te zeggen. Ik ben goed bij mijn perspectief. Er staan hier buurtmensen op hun achterste. Mijn mannetje zit in een euro (urn), en die is meegenomen door mijn zoon. Wij zijn uit het oog van de naald gekropen. Mijn dochter zit in een café en iedereen dekt haar. Maandag heb ik mijn vriend begraven en nu heeft hij een nieuwe vriendin. Kunt u mij doorverbinden met iemand van de afdeling Duistere zaken? Ik heb gisteren 2000 euro betaald voor het maken van een vals paspoort. Nu heb ik het paspoort niet gekregen. Ik weet waar de man werkt. Kunt u hem arresteren? Mijn caravan hebben ze bont en blauw geslagen. Ook zitten er bloedspetters op. Ik ben het derde deel van mijn auto kwijt. Ik ga daar niet aanbellen, het zijn Hagenaars! Jullie wegsleepdienst heeft mijn auto weggeslopen (typisch Haags). Ik sla alle ramen eruit, desnoods met geweld! Ik heb een aantal uren geleden een potloodventer gezien die met zijn geluk in zijn handen stond. Het is vandaag schrikkeldag. Krijgen mensen dan ook extra salaris deze maand? Kunt u mij doorverbinden met het postkantoor van Pijnacker? Ik ben Hassan. Ik ben een buurtbewoner. Mevrouw, ik stop u even in mijn broekzak. |
?
|
|
Dient die dochter als tafel?
|
|
Citaat:
Zou niet durven... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik lees dit niet, want ik ben hier niet ;-)
|
om te gieren!
deze is super: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.dewaag.nl/ |
Citaat:
Trouwens, een eetcafé die trots is op zijn Grolsch... :? |
Citaat:
Het zou een reisje naar Ibiza moeten worden, maar meer dan Schiermonnikoog zit er niet in. Ik zou maar oppassen Dronkoers! :? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be