![]() |
heropstanding VU?
Uit goede bron, hebben we vernomen, dat enkele voormalige kopstukken vande VU, informele gesprekken zijn aangegaan omtrent het inzetten van eenallochtone kandidaat-lijsttrekker bij de volgende verkiezingen
|
Citaat:
|
eh?
|
Bron vernoemen en meer uitleg geven, aub
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat heeft die allochtoon met de heropstanding van de VU te maken? ik kan niet volgen :(
|
en Vic heeft Bert doodgeslagen
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
feiten omtrent heroprichting VU
het enige wat ik zeker weet, omdat ik er zelf dicht bij betrokken ben, is dat er enkele zeer misnoegde ex-VU'ers rondlopen die de breuk nooit hebben begrepen.
het zijn deze mensen die ik af en toe spreek en mij ook toevertrouwen dat ze bij de volgende verkiezingen zich terug willen profileren, over de grenzen van partijen als NVA en Spirit enzoverder |
Citaat:
Overigens bestaat Spirit niet meer. Nog nieuws hierover: http://forum.politics.be/showpost.ph...7&postcount=10 ? :? |
Citaat:
BrunoV? VU herboren? Vlaams Belang erbij vergeten? :roll: welke allochtoon? allez, ge moet uw fabeltje toch wel wat beter inkleden zenne. |
Citaat:
|
Ik denk eerder dat Nelly Maes eerder met de kiekens deur den draad zal zitten, dan met een nieuwe VU.
Trouwens er is niemand die de naam VU mag gebruiken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Vroeger niet misschien, nu meer dan ooit. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be