![]() |
Waarschuwing: Calimero kan u een ban opleveren...
Een prentje van Calimero posten levert je een ban van een paar dagen op. Behalve dat posten van louter afbeeldingen in K&K zou horen (waar staat dat precies in het forumreglement???), kreeg ik niet veel uitleg van de voor de rest nogal overijverige mod.
|
Welcome back, Droso 8-)
|
Citaat:
Mocht het je benieuwen: hier kan je nog zien wat ik op mijn kerfstok heb: http://forum.politics.be/showpost.ph...postcount=2097 Goed voor 5 strafpunten. Ik kan me niet van de indruk ontdoen dat er een 'linkiewinkie' gepakt moest worden, om welke reden dan ook... |
Citaat:
Anderen, waaronder mezelf, genieten dan weer van je postings. So, don't you dare (;-)) to give up 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Wil je geloven dat aan de andere kant van het politieke schouwspel er mensen zijn die hetzelfde zeggen ??? Maar 5 strafpunten is precies wel veel voor een fotooke ...En bijlange niet genoeg voor een ban ... 8O Enfin , 't was maar voor een paar dagen , dus 't viel nog mee ... ;-) |
Citaat:
Yep, Drosophila sommige zijn zeer licht op hun teentjes getrapt. vooral ons katje die je geeft in je link. Blij dat je terugbent, je postings zijn subliem...... |
Citaat:
|
![]() :mrgreen: Anderzijds vind ik niet dat je daarvoor enige strafpunten zou verdienen. Allez, misschien tot over een paar dagen. ;) |
Citaat:
Best begrijpelijk dat ze in de "serieuzere" subfora het niveau wat hoger willen houden dan op bv. k&k , en daarvoor de postings ook inhoudelijk willen houden . Wat mss wel kan zijn is dat die calimero stilaan een beledigende bijklank krijgt en ze daarom ingrijpen ... Dus dan zal ik u maar gene poco noemen voor alle veiligheid, straks vinden ze dat ook beledigend klinken ... :-D |
Citaat:
Citaat:
|
Zo moeilijk is het forumregelement nu toch ook weer niet om te begrijpen.
|
Citaat:
|
Onmiddellijke verbanning
In sommige gevallen zal de moderatie onmiddellijk overgaan tot een ban. Dit is onder andere het geval in onderstaande situaties: dubbelnicks die gebruikt worden om een ban te omzeilen forumgangers die bedreigingen uiten aan het adres van de moderatie (bijv. gerechtelijke stappen) forumgangers die zich beperken tot one-liners, smileypostings, provocatie om de provocatie, copy-pastes, spam, eindeloos getrol, etc. |
Citaat:
|
Citaat:
|
U heeft inderdaad nog andere berichten gepost, anders had u een permanente ban gehad (cf. forumreglement).
In K&K hebben we geen probleem met het plaatsen van enkel afbeeldingen maar in de andere subfora (de meer serieuze subfora) gaan we ervan uit dat daar op een ietwat ander niveau gediscussieerd kan worden dan in K&K. Louter afbeeldingen (die in se niets met het onderwerp in kwestie te maken hebben) of louter smiley's worden berispt. Afbeeldingen die ter illustratie dienen om een onderwerp te verduidelijken mogen uiteraard ook. |
Citaat:
Deze keer was het zo overduidelijk onterecht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:29. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be