![]() |
Topcriminelen
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...dernemer.dhtml
De grens tussen topcriminelen en topmanagers wordt steeds waziger. Tomcriminelen doen zich graag voor als topmanagers en volgens mij zijn er een pak topmanagers die ervan dromen topcrimineel te zijn. Allemaal hebben ze een boel advocaten bij de hand en gaan de grenzen van de wet, het fatsoen, ... verkennen en door lobbying zelfs verleggen. |
Ah als ge advocaten rond u hebt zijt ge een crimineel dus?
Ook een bizarre redenering. |
Citaat:
|
Citaat:
U beweert dat topmanagers dromen om topcrimineel te zijn en dat ze allemaal een boel advokaten hebben. En die hebben ze dan om de grenzen van de wet af te tasten en zelfs te verleggen als ze kunnen. Lobbying is niet illegaal en advokaten hebben de meeste managers om hun te beschermen tegen malafide personen bvb topcriminelen. Het is nog niet de omgekeerde wereld zoals u er probeert van te maken, maar u zou wel al passen in 1 van de 2 vakjes want ontkennen is blijkbaar uw enige capaciteit. |
Citaat:
|
Ik ga gewoon verder in de trant van het krantenartikel. Daar gaat het ook over veel topcriminelen, niet over allemaal. Mijn allemaal sloeg op topcriminelen en topmanagers. Beide had beter geweest.
|
Allemaal die bankschandalen die steeds vrij vlug de doofpot in gaan, die verjaren, .... corruptie, pure criminaliteit. Die topcriminelen voelen zich in dat milieu wel thuis. Soort zoekt soort.
Als je een pak sigaretten pikt beland je in het gevang. Zet je de gemeenschap in haar hemd ga je vrijuit. Is altijd zo geweest, zal wel altijd zo blijven. Ontkennen is ik weet niet wat. Zeer raar. |
Citaat:
|
Citaat:
Elke topcrimineel streeft er trouwens naar om respectabel te worden, enkele uitzonderingen daarbuiten gelaten. Kijk maar naar de Maffia, die hun kroost word naar de beste scholen gestuurd, en het oneerlijk verkregen fortuin via legale zaken terug in het legale economische circuit gepompt. Veel verschillen tussen topmanangers en topcriminelen zie ik in feite niet. |
Citaat:
|
Allemaal hebben ze een boel advocaten bij de hand en gaan de grenzen van de wet, het fatsoen, ... verkennen en door lobbying zelfs verleggen.
dit kan als een schok overkomen voor sommigen : goed 50% van onze parlementairen zijn jurist |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:25. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be