![]() |
Vrouwen willen kale mannen
Vandaag in veel kranten verschenen: Vrouwen willen kale mannen,en hiermee bedoelen we niet het haar op het hoofd:-) Steeds meer vrouwen willen intiem geschoren mannen omdat het hygienischer zou zijn en de vrouwen het leuker vinden.
En wat vinden de mannen ervan? Intiem scheren voor de vrouwen of toch liever de natuurlijke manier? |
Citaat:
Misschien verplaatsen naar KK(kale kl*ten)? Mijn mening, teveel werk en te gevaarlijk. Ik denk niet dat een vrouw valt op een man wiens materiaal vol plakkers hangt. En waxing...ik mag er niet aandenken hoe pijnlijk dat is. |
En wat als de mannen nu eens kale vrouwen willen?:lol: Haar l*pjes zullen nog eens pijn doen na een scheerbeurt.
|
Citaat:
|
28-08-2008 Nederland 3 : Mannen volgens vrouwen.
EDIT: k&k???? |
Het kadert allemaal in de obsessie voor de jeugd. Hoe minder lichaamshaar, hoe jonger men lijkt. Het is allemaal om niet al te ernstig te nemen.
Iedereen zou toch moeten weten dat een echte man haar op zijn borst én op zijn kloten heeft! |
Citaat:
een echte man heeft wat hij denkt dat goed is, niet wat de maatschappij hem opdringt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Bijtrimmen is niks mis mee, helemaal kaal lijkt mij vreselijk.
|
Citaat:
Binnenkort zijt ge ook zo nen ouwe ... ;-) |
Citaat:
Vanwaar toch die obsessie tegenwoordig om alles af te scheren , dingen te laten opvullen met botox en silicone ??? |
Citaat:
|
@piraat... misschien even op je taal letten?
|
Citaat:
edit Jaz was mij voor |
Citaat:
En nee dat doet geen zeer, je moet af en toe de Flair eens lezen, dan blijf je mee met de laatste mode ;-) |
wat zijn dan de voor en nadelen ?
|
Citaat:
Heeft niks met jeugdigheid te maken, ikzelf val trouwens totaal niet op borsthaarloze, jongensachtige mannen maar downunder is het heel handig als er niets in de weg zit. ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be