Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   studente journalistiek verkracht in " de jungle" van Calais (https://forum.politics.be/showthread.php?t=111226)

piraat 29 augustus 2008 22:55

studente journalistiek verkracht in " de jungle" van Calais

Een Canadese jonge vrouw, studente in journalistiek, die wenste een reportage te maken over de toestand van de talrijke migranten die in Calais ronddwalen, had het fantastische idee om zich moederziel alleen te begeven in de bossen waar deze mannen leven in tentenkampen en met allerlei rommel ineengeflanste hutten. Ze ontmoette daar een man die haar voorstelde om haar nog meer noodwoningen te tonen, en zonder argwaan volgde ze de vriendelijke man die haar blijkbaar een dienst wou bewijzen. Hij had echter wat anders voor ogen, en zogauw ze voldoende afgelegen waren verkrachtte hij haar, in één van de kartonnen schuilplaats/woningen waar de migranten de nacht doorbrengen.
Hoe naïef kan men wel niet zijn ?

lombas 29 augustus 2008 22:59

De belangrijkste vraag echter: had de Canadese studente wel een geldige studentenverblijfpas?

Caleb 29 augustus 2008 22:59

Tja, lone-hero-wereldverbeteraars die zo lomp zijn om hun eigen leven te riskeren.

Je zou haast denken, dat ze het verdiend heeft, zo 'lomp'.

De laatste tijd regent het wel berichten van mensen die zelf eens ergens de hero proberen uit te gaan hangen, met alle gevolgen vandien.

Savatage 29 augustus 2008 23:00

Bron?

Caleb 29 augustus 2008 23:04

http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...opgepakt.dhtml

piraat 29 augustus 2008 23:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Caleb (Bericht 3659814)

Daar s'nachts alleen naar toe trekken ?! Die is toch niet goed wijs volgens mij. Ik vraag me wel af hoe ze nu over die migranten denkt ?

piraat 29 augustus 2008 23:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3659797)
De belangrijkste vraag echter: had de Canadese studente wel een geldige studentenverblijfpas?

ja, stel u voor dat haar papieren niet in orde zijn ?!! Dat ze een dikke boete krijgt, of erger: de bak in !:twisted:

Caleb 29 augustus 2008 23:17

Wel ze heeft haar lesje geleerd :p

FDM 29 augustus 2008 23:23

- fuck me and together we'll make history -

Alvader 29 augustus 2008 23:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3659831)
ja, stel u voor dat haar papieren niet in orde zijn ?!! Dat ze een dikke boete krijgt, of erger: de bak in !:twisted:

Dat wordt een procedurefout waardoor de daders vrijuit gaan.

Elio di Supo 30 augustus 2008 01:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lombas (Bericht 3659797)

waarschijnlijk niet. Anders zou dat individu haar niet verkracht hebben.

circe 30 augustus 2008 09:24

Ik heb toch ook ooit een stukje reportage gezien over een vlaamse madam die ginds ook ronddoolde en persé de mistoestanden wou tonen aan de media.

volgens haar waren het ook allemaal brave sukkelaartjes hoor.

piraat 30 augustus 2008 16:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door circe (Bericht 3660042)
Ik heb toch ook ooit een stukje reportage gezien over een vlaamse madam die ginds ook ronddoolde en persé de mistoestanden wou tonen aan de media.

volgens haar waren het ook allemaal brave sukkelaartjes hoor.

Ja, die hadden last van hun hormonen zeker ? Gewoon normale gezonde jongens in feite, nietwaar ? Maar in haar plaats zou ik toch een Aids-test doen, je weet nooit.

C2C 30 augustus 2008 17:02

Die migranten moeten gedacht hebben: "eigen migranten eerst, Canadezen buiten".

Vette Pois(s)on 30 augustus 2008 17:07

Naief, ja dat zeker, maar ze heeft er ocharme wel een zeer zware straf voor gekregen en mogelijk gaat dit haar de rest van haar leven parten spelen. (en zoals hierboven gezegd, hopleijk heeft ze geen enge ziekte opgelopen)

Ambiorix 30 augustus 2008 18:27

relevantie?

C2C 30 augustus 2008 18:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ambiorix (Bericht 3660694)
relevantie?

Het woord "migranten" is weer eens gevallen, in associatie met "verkrachting", "geweld", en "kartonnen dozen".

Da's de enig denkbare relevantie. Propaganda is altijd gebaseerd op het herhalen van onzin.

manta 30 augustus 2008 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door C2C (Bericht 3660710)
. Propaganda is altijd gebaseerd op het herhalen van onzin.

Blijkbaar is die "onzin" dan toch steeds pure realiteit ...

De echte onzin is de emo-zever die ze vertellen over die illegalen ... 't Zijn zo'n arme , brave sukkelaars en ze komen maar naar hier om een beter leven te hebben ...:?
Geen bal van aan , 't zijn misdadigers die hier de maatschappij komen ontwrichten ... Zijn ze niet aan't verkrachten , dan steken ze opvangcentra in brand of houden zich met andere criminele feiten bezig ...

Bertie 30 augustus 2008 20:04

De verkrachter is, volgens de openbaar aanklager, een mensensmokkelaar en niet zozeer een illegale vluchteling (in tegenstelling tot de illegalen sprak hij vloeiend Frans).

Bertie 30 augustus 2008 20:16

Als het inderdaad gaat het om een mensensmokkelaar wordt het moeilijk om hem aan te pakken (hij zal zijn juiste contacten gebruiken om eens zichzelf te smokkelen) en zo kan hij misschien zelfs al in Belgie zitten..

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be