Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   De Weerstander (https://forum.politics.be/showthread.php?t=11127)

Patriot! 29 maart 2004 16:18

De Weerstander, Strijdblad van de BUB.

Het eerste nummer staat online.

http://www.deweerstander.tk/

De Garde 29 maart 2004 16:23

Het niveau doet mij denken aan het verzet van 'Alloo Alloo'.
Watch very carefully, I will write this only wence!

Rudy Van Nespen 29 maart 2004 16:23

Zijn jullie nu al oud-strijders en verzetslieden?
"De Weerstander" is een titel waarop jullie nu net geen aanspraak zouden mogen maken!
Een beetje respekt mag wel, denk ik!

Patriot! 29 maart 2004 16:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudy Van Nespen
"De Weerstander" is een titel waarop jullie nu net geen aanspraak zouden op mogen maken!

Zwijg over respect! Gij verraadt de Belgische gedachte met uw extreem-rechts partijke! :x

Rudy Van Nespen 29 maart 2004 16:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Patriot!

Zwijg over respect! Gij verraadt de Belgische gedachte met uw extreem-rechts partijke! :x

Heeft U ons programma gelezen of is het gewoon vanuit uw vooroordeel dat U Fervent Nationaal extreem-rechts noemt?

Verhofstadthater 29 maart 2004 16:27

Citaat:

Citaat:

Heeft U ons programma gelezen of is het gewoon vanuit uw vooroordeel dat U Fervent Nationaal extreem-rechts noemt?

Als het Blok extreem-rechts genoemd mag worden, dan ook het Front National en zijn Vlaamse vleugel.

Bluelagune 29 maart 2004 16:27

Citaat:

Citaat:

"De Weerstander" is een titel waarop jullie nu net geen aanspraak zouden op mogen maken!

Er is maar 1 extreem-rechtse formatie in dit land: Nation in Brussel. Het Blok en het FN zijn gewoon "rechts". De B.U.B is idd centrum-links.

Rudy Van Nespen 29 maart 2004 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verhofstadthater
Citaat:

Als het Blok extreem-rechts genoemd mag worden, dan ook het Front National en zijn Vlaamse vleugel.

Alles mag een etiket krijgen.
Alleen mag de vraag gesteld worden of het etiket wel juist geplakt is en of dat etiket afkomstig is van een grondige analyse van het programma of eerder vanuit een vooroordeel...

kempenaar 29 maart 2004 16:37

Interessant,

Maar...

"bovenstaande foto toont mensen uit onze beweging in debat met de VVB
u weet wel, die bende die elke wielerwedstrijd verstoort...

gesponsord door het VB waar u elk jaar miljoenen euro's voor betaalt"

Fout - Fout - Fout!

1 het is Vlaanderen vlagt
2 de VVB is onafhankelijk en wordt niet gesponsord door partijen
3 VL² is onafhankelijk en wordt niet gesponsord door partijen.
4 zelfde leugen als in B flash.

Wie heeft dat stukje eigenlijk geschreven???

Kristof Miele 29 maart 2004 17:40

Citaat:

De Weerstander, Strijdblad van de BUB.

Het eerste nummer staat online.

http://www.deweerstander.tk/

Wat een schandalige naam. Ik had eigenlijk niets beters verwacht. :evil: :evil: :evil: :evil:

zorroaster 31 maart 2004 00:39

Dit is toch wel erg frappant:

""bovenstaande foto toont mensen uit onze beweging in debat met de VVB
u weet wel, die bende die elke wielerwedstrijd verstoort..."

Je moet het gore lef toch maar hebben! Zelf doen hun eigen leden enthousiast mee aan belgicistische bevlaggingsacties, die krek hetzelfde zijn als die van VL2 maar dan met andere vlaggen!
BUB-logica: Als je met een Vlaamse leeuw zwaait, verstoor je een wielerwedstrijd en misbruik je sport voor politiek. Als je dat met een Belgische vlag doet, is het prima...

kempenaar 31 maart 2004 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zorroaster
Dit is toch wel erg frappant:

""bovenstaande foto toont mensen uit onze beweging in debat met de VVB
u weet wel, die bende die elke wielerwedstrijd verstoort..."

Je moet het gore lef toch maar hebben! Zelf doen hun eigen leden enthousiast mee aan belgicistische bevlaggingsacties, die krek hetzelfde zijn als die van VL2 maar dan met andere vlaggen!
BUB-logica: Als je met een Vlaamse leeuw zwaait, verstoor je een wielerwedstrijd en misbruik je sport voor politiek. Als je dat met een Belgische vlag doet, is het prima...

ondertussen heeft onze vriend bruno al toegegeven dat hij het stukje schreef, en dat het niet de VVB maar VL² was.

Op de financiering heeft ie niet gereageerd, dus vanaf het moment dat hij weer mag meedoen zou ik toch graag het bewijs zien van de financiering.

'k ben vandaag nog mee naar Oost-Duinkerke geweest om de tweede rit van "de drie daagse van De Panne" te gaan bevlaggen.

Geen negatieve reacties, enkel positieve én een tiental vlaggen verkocht.

we hebben het daar dus weer eens goed verstoort :lol:

zorroaster 1 april 2004 00:32

Ik wacht vooral op een reactie van de twee trotse vlaggenzwaaiers van de BUB, Kim en Bob.

Patriot! 1 april 2004 06:54

Citaat:

Ik wacht vooral op een reactie van de twee trotse vlaggenzwaaiers van de BUB, Kim en Bob.

:?: Ik ken kempenaar, en weet dat hij geen wielerwedstrijden gaat verstoren :wink: Tekstje bij die foto is fout, en kan best worden aangepast.

zorroaster 1 april 2004 08:51

Citaat:

Citaat:

:?: Ik ken kempenaar, en weet dat hij geen wielerwedstrijden gaat verstoren :wink: Tekstje bij die foto is fout, en kan best worden aangepast.

Bravo, bravo, driewerf bravo!

Verkracht door Dies 1 april 2004 09:18

Mooie propaganda! :P

Pelgrim 1 april 2004 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bluelagune
De B.U.B is idd centrum-links.

hier moet ik mij toch tegen verzetten. Een monarchie steunen is per definitie niet links.

Rudysfonduehuisje 1 april 2004 11:53

De weerstander... wat een titel, daarmee ga je geen volk aantrekken. Het klinkt te archaïsch, je had het evengoed de "oud-strijder" kunnen noemen...

Everytime 1 april 2004 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rudysfonduehuisje
De weerstander... wat een titel, daarmee ga je geen volk aantrekken. Het klinkt te archaïsch, je had het evengoed de "oud-strijder" kunnen noemen...

Ja. Of "Martine op het strand". 8)

Foundation 1 april 2004 15:17

BUB is centrum en niets anders. Wij plaatsen ons boven de links-rechts onderverdeling, we hebben van elk elementen.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be