Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Brandstichtingen: milde straffen tot vrijspraak voor moslimterroristen in Temse (https://forum.politics.be/showthread.php?t=111345)

Pierette 2 september 2008 13:17

Brandstichtingen: milde straffen tot vrijspraak voor moslimterroristen in Temse

Het kopstuk van de jonge bende vandalen was Sahin O. (19) uit Temse. Hij werd veroordeeld tot twaalf maanden cel met uitstel. Zijn kompaan Fatih H. (20) kwam er vanaf met een werkstraf van 90 uur met uitstel. Derde betichte Ferdi B. werd door de rechtbank vrijgesproken.

bronnen : http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=NR1VTDI2

Dit gebeurde waarschijnlijk bij nacht, zie de linkse ratadvocaten die dit uitschot verdedigen.... het aantal feiten, de ernst en de strafmaat...

het zou eens ons blank kind moeten zijn :evil:

-=EXCALIBUR=- 2 september 2008 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3664929)
Het kopstuk van de jonge bende vandalen was Sahin O. (19) uit Temse. Hij werd veroordeeld tot twaalf maanden cel met uitstel. Zijn kompaan Fatih H. (20) kwam er vanaf met een werkstraf van 90 uur met uitstel. Derde betichte Ferdi B. werd door de rechtbank vrijgesproken.

bronnen : http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=NR1VTDI2

Dit gebeurde waarschijnlijk bij nacht, zie de linkse ratadvocaten die dit uitschot verdedigen.... het aantal feiten, de ernst en de strafmaat...

Te gek om los te lopen...

vesivius 2 september 2008 14:24

Het wordt hoogtijd dat de gerechtelijke instanties eens gezuiverd worden. Politiek benoemde rechters die onkunden tentoon spreiden zouden veel meer pers aandacht moeten krijgen. Alleen de media zijn nog in staat om deze rechters tot de orde te roepen.
De jaarlijkse evaluatie die voorzien was voor deze klasse (want dat zijn ze tenslotte) is er nooit gekomen want rechters beoordelen mocht niet ook niet door hun superieuren.
Maar als de media iemand voor zijn proces kunnen veroordelen waarom kunnen ze de rechter(s) na het proces niet de grond in boren.
Los daarvan als ik de foto bekijk van de advocaten, deze kan ik mij niet veroorloven, wie betaald hen?

shaddy 2 september 2008 16:21

schril contrast jammer dat geen enkele poco zijn afschuw hier zal tonen. dat zegt alles over hun !!!!

Andro 2 september 2008 16:26

Deze straf noem ik niet mild, eerder een dankbetuiging.

Boadicea 2 september 2008 16:42

Ik ben inderdaad benieuwd hoe links zich hier gaat verdedigen. Deze vandalen zijn duidelijk gevaarlijk. Moet men ze aanzetten tot het levend verbranden van onschuldige dieren en medemensen, willen ze eens gestraft worden.

En what's in a name? Sylvie Melody zal nu zeker ook wel een toontje lager zingen over migranten, als ze nog een klein beetje zelfrespect heeft.

filosoof 2 september 2008 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pierette (Bericht 3664929)
zie de linkse ratadvocaten

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door nieuwsblad.be:
Voor derde betichte Ferdi B. (23) uit Temse vond de rechtbank geen afdoende bewijzen en werd getwijfeld aan zijn schuld, wat tot zijn vrijspraak leidde.

8-)

Boadicea 2 september 2008 16:49

*knip*

filosoof 2 september 2008 16:51

edit

filosoof 2 september 2008 16:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vesivius (Bericht 3665011)
Het wordt hoogtijd dat de gerechtelijke instanties eens gezuiverd worden. Politiek benoemde rechters die onkunden tentoon spreiden zouden veel meer pers aandacht moeten krijgen. Alleen de media zijn nog in staat om deze rechters tot de orde te roepen.
De jaarlijkse evaluatie die voorzien was voor deze klasse (want dat zijn ze tenslotte) is er nooit gekomen want rechters beoordelen mocht niet ook niet door hun superieuren.
Maar als de media iemand voor zijn proces kunnen veroordelen waarom kunnen ze de rechter(s) na het proces niet de grond in boren.
Los daarvan als ik de foto bekijk van de advocaten, deze kan ik mij niet veroorloven, wie betaald hen?

:-o Ik heb geen advocaten nodig.

Pick Nick 2 september 2008 17:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea (Bericht 3665264)
Ja, de rat filo vindt het natuurlijk zalig dat zijn bruine amokvrienden weer eens ongestraft hun slag kunnen slagen. Als de volgende auto die afbrandt dankzij dit soort toevallig de zijne is, hoop ik dat ze ook geen bewijzen hebben, ook al ziet hij de brandstichters nog lopen.

Maar hij wordt wel hysterisch en wekenlang onwel als een VB-mandataris tijdens een eedaflegging de arm iets te gestrekt houdt om haar cape niet te laten afglijden.
Dat is natuurlijk in zijn visie een schending van de mensenrechten in vergelijking met het in de fik steken van gebouwen door bruine verrijkers.

Het doodschoppen van GDM en het verkrachten van een hoofdoekloze Lola zijn ook zo van die dingen die hij volstrekt normaal vindt, ten minste als ze door verrijkers gepleegd worden.

alvinvdv 2 september 2008 17:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door shaddy (Bericht 3665206)
schril contrast jammer dat geen enkele poco zijn afschuw hier zal tonen. dat zegt alles over hun !!!!

Kan U eens iets posten zonder de term 'POCO' te gebruiken???
DANK BIJ VOORBAAT!

alvinvdv 2 september 2008 17:36

Voor derde betichte Ferdi B. (23) uit Temse vond de rechtbank geen afdoende bewijzen en werd getwijfeld aan zijn schuld, wat tot zijn vrijspraak leidde.

verdere commentaar nodig???;-)

alvinvdv 2 september 2008 17:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vesivius (Bericht 3665011)

Zalig de simpelen van geest!!! :roll::roll::roll:

Pick Nick 2 september 2008 17:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3665347)

verdere commentaar nodig???;-)

Zie ze zich weer uitsloven voor die importcriminelen. :roll:

alvinvdv 2 september 2008 17:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick (Bericht 3665360)
Zie ze zich weer uitsloven voor die importcriminelen. :roll:

Het is zeer poppulistisch een 'vonnis van gewijsde' in twijfel te trekken!!

Ja na een half bakske Duvel.....;-) is heel veel mogelijk hé.....

Pick Nick 2 september 2008 17:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3665367)
Het is zeer poppulistisch een 'vonnis van gewijsde' in twijfel te trekken!!

Ja na een half bakske Duvel.....;-) is heel veel mogelijk hé.....

Het is me dunkt zeer "progressief" om zijn broek af te steken voor het importcrapuul en dan met begrippen te zwaaien die men zelf niet verstaat.

Na een half bakske Duvel schrijf ik populistisch ook met 2 p-ees. :-P

alvinvdv 2 september 2008 17:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pick Nick (Bericht 3665391)
Het is me dunkt zeer "progressief" om zijn broek af te steken voor het importcrapuul en dan met begrippen te zwaaien die men zelf niet verstaat.

Na een half bakske Duvel schrijf ik populistisch ook met 2 p-ees. :-P

:lol::lol::lol:
We moeten het weer hebben van schrijffouten hé....

NEE NEDERLANDS IS NIET MIJN MOEDERTAAL!!!!

Kan jij het beter in het FRANS???? Of DUITS?????

Kom maa af.....;-);-);-);-);-)

(o ja....de Vlaming is toch zoooooo goed in talen hé....;-))

circe 2 september 2008 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3665341)
Kan U eens iets posten zonder de term 'POCO' te gebruiken???
DANK BIJ VOORBAAT!

wat is er verkeerd aan het gebruik van de term "poco"? er is volgens U toch niks mis met "politiek correct" zijn? Of vind je dat een scheldterm soms?

circe 2 september 2008 17:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv (Bericht 3665398)
:lol::lol::lol:
We moeten het weer hebben van schrijffouten hé....

NEE NEDERLANDS IS NIET MIJN MOEDERTAAL!!!!

Kan jij het beter in het FRANS???? Of DUITS?????

Kom maa af.....;-);-);-);-);-)

(o ja....de Vlaming is toch zoooooo goed in talen hé....;-))

gniffel gniffel.... look who's talking! en TEGEN WIE :lol::lol::lol::lol:

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be