![]() |
nieuwe partij
Ik wil een nieuwe partij stichten tegen armoede .
1( huishuren met de helft naar beneden voor mensen die moeten rond komen met 1000euro p.m 2)prijs sigaretten met de heft naar beneden 3( gas en electriek met de helft naar beneden 4( stop ontwikkelingshulp aan landen die in oorlog zijn 5( bier naar beneden halve prijs 6(stop onderhouden van koningshuis 7(belgische troepen terug naar belgie laten terug komen Als er mensen zijn die dit lijstje kunnen bijvullen welkom allee vooruit met de geit |
8) Transfers naar Wallonië gradueel inkrimpen om prioritair de Vlaamse armen te helpen.
9) Een einde maken aan de immigratie-invasie om onze sociale zekerheid te ontlasten. 10) Het onafhankelijk maken van Vlaanderen, gecombineerd met allerlei acties om de volksnationale samenhang te versterken, terug een gemeenschapsgevoel te creëeren en zodus de natuurlijke solidariteit te herstellen. |
Waarom ga je niet bij: www.pvda.be ?
|
sigaretten? waarom moeten die goedkoper zijn.
|
Luiers en boeken over wetenschappelijke onderwerpen moeten ook met de helft naar beneden!
En schoenen ook ... Best handig, deze nieuwe partij! |
en ze zouden volgende week gedurende éen week de laptops moeten halveren in prijs; mss kan dat ook nog in het programma.
|
Citaat:
|
Er is nu eenmaal een hele sector die leeft van de armoede van anderen. Je zal nogal voor werklozen zorgen...
|
"2) prijs sigaretten met de heft naar beneden" -> Partij van de Rokers?
:D :D :D :D ik bedoel... wat een idioot iets is dat nu om als partij-standpunt of partij-streefdoel op te nemen? u lijkt me de goeie ouwe populistische toer op te gaan ! P.S. voor mij mogen ze de sigaretten nog twee keer zo duur maken. |
Invoering van een BTW-tarief van 1% op boeken.
Subsidies om de boekenprijs te drukken (u kunt bewijzen dat u elk jaar minimaal 15 boeken koopt? 80% wordt terugbetaald!) |
Citaat:
En schoenen: prijs minimum x5. Dan kan ik eindelijk stoppen met schoenenkasten bij te plaatsen. :-D |
En nu allemaal samen in koor.... Wieeee gaat dat betaaaaalen...
Zever. |
Citaat:
|
Ik zou ook nog gratis soepbedeling aan de fabriek willen invoeren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ferrari's en Lamborghini's aan halve prijs ! Waar teken ik ? :D
|
Citaat:
|
pvv met andere woorden : politiek voor het volk
de PVV werd later pvo : politiek voor ondernemers |
1( huishuren met de helft naar beneden voor mensen die moeten rond komen met 1000euro p.m
er wonen 200.000 illegalen in dit land en nog es 200.000 asielzoekers als er 100.000 woning vrijkomen kan de vraag/aanbod weer spelen en zakt de prijs vanzelf |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:06. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be