![]() |
suggestie @ mods: motiveer het sluiten van een draad
Gewoon uit beleefdheid. En zeker in het geval dat u als mod net zelf een paar zware kemels hebt geschoten en iemand onterecht hebt geband.
|
Citaat:
Doen ze dat ??? ;-) Maar ontopic ... Stond dat er meestal niet bij als ze een draad dicht deden ??? Meestal met een verwijzing naar een andere draad als het een dubbel was en zo ? |
Citaat:
Als u die draad nog eens aandachtig overloopt, kan u mij alleen maar gelijk geven als ik beweer dat die ban onterecht was. ALS het posten van een onschuldige afbeelding spam is (laat ons daar even van uitgaan) dan had ik gen 5 maar 4 strafpunten moeten krijgen (zie forumreglement). Met de 5 die ik al had, zouden dat er 9 zijn geweest. En geen 10 (=ban). |
Citaat:
Het deel in uw openingspost over dat bannen had ik maar aangehaald om u te plagen ... ;-) Over het sluiten van draadjes bedoelde ik dat men er toch steeds een reden bij geeft ... Ofwel zoals hier : http://forum.politics.be/showthread.php?t=105884 , met een simpele link naar de eerder opgestarte draad ... Ofwel geeft men er gewoon bij dat het in het foute subforum staat ... We zijn er ooit eens in geslaagd om een draad te laten sluiten door een woedende moderator , die een repliek gaf waar de helft van't forum een week stil van was :-D... Het enige probleem dat ik wel zie is als men een draad verwijderd , dan weet je natuurlijk niet hoe-wie-wat-waar en vooral , waarom ... |
Citaat:
|
Als het onderwerp van de topic relevant is, dan is er geen reden om de topic te sluiten want dan wordt de topicstarter gestraft. Als met postings het forumreglement wordt overtreden dan dienen de postings te worden aangepakt, desnoods verwijderd, maar mogen zeker niet leiden tot het sluiten van de topic.
Maar inderdaad, als een topic dan toch wordt gesloten, dan toch liefst met een woordje uitleg als afsluiter. |
Citaat:
|
Miljaar, niet moeilijk dat vrouwen de naam krijgen dat ze zo kunnen zagen...
Let it go. |
Citaat:
|
Citaat:
Alle ik heb wel een beetje sympathie voor je, Droso maar echt let it go |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nu is hij helemaal goed weg in zijn kop. Begint hij al mannelijke tenen te aanbidden.8O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zie maar de thread "Celebrity with the UGLIEST FEET" (:lol:) op dit forum! (Dat surfgedrag van Dronkoers toch! ;)) |
Citaat:
maar nu is de vraag: hoe weet jij dat??? ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:04. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be