![]() |
Met zijn allen naar Linkebeek
Een stukje van Belga
------------ Linkebeek dreigt Gordel te verbieden "Indien de manifestatie geen puur sportief karakter heeft, zal ik, om de openbare orde te bewaren, de nodige administratieve politiemaatregelen nemen", waarschuwt Thiéry in een brief aan organisator Bloso. Concreet betekent dit dat deelnemers aan de Gordel de toegang tot het grondgebied van Linkebeek ontzegd kunnen worden. In de brief schrijft Thiéry dat de organisatoren niet kunnen toestaan of goedkeuren dat deelnemers boodschappen uitdragen over de politieke toestand, onder welke vorm dan ook (vlaggen, t-shirts, pamfletten of spandoeken). (belga/tdb) ----------- Dit gaat werken als een rode lap op een stier. Veel mensen die nog twijfelden om te gaan zijn nu wel over de streep getrokken. Tja met een officiële Vlaamse vlag rondlopen in Vlaanderen is toch niet verboden of provocerend ? Dus waarom zouden ze je dan moeten tegenhouden? Volgens mijn weten ligt Linkebeek nog altijd in Vlaanderen. Met zijn allen daarheen zou ik zeggen. :twisted: |
Citaat:
|
dien debiel eeft niks te zeggen over vlaams grondgebied.... in de hiërarchie staan er nog veel boven hem... ik wil hem zijn dreigement eens zien uitvoeren... extra stemmen voor de vlaams-nationalisten :twisted:
|
Een burgemeester heeft nog altijd heel veel te zeggen over zijn grondgebied. Dat heb je zo met meer autonomie te wensen :)
|
Citaat:
|
Extra !
Citaat:
Hij hoopt waarschijnlijk op meer stemmen van zijn eigen aanhang. ;-) |
Welke politieker hoopt niet op meer stemmen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vrijheid van meningsuiting is een grondwettelijk recht dat blijkbaar enkel maar voor Franstaligen bestaat... als men politieke leuzen wil dragen, dan is dat een grondwettelijk recht.
|
Zondag extra grote vlag op mijn fiets hangen, dus. :-P
|
kheb spijt dak zelf nie kan gaan gordelen... maar een feest gaat erboven :)
|
die heeft da inderdaad gezegd , op 1 augustus
|
Citaat:
Ben benieuwd of de burgemeester genoeg politie op de baan krijgt om al die mensen met een Vlaamse vlag administratief aan te houden. |
Citaat:
|
Wat valt er te beleven in Linkebeek? Is't er koekenbak?
|
En dat we in linkebeek zullen passeren, kunnen ze zeker van zijn. Met de leeuw en alles erop en eraan. En we zijn van plan nog eens te paroderen voor het gemeentehuis ook. :twisted:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
enne hoe zouden ze dat doen, ik begeleid daar als enige twee minderjarige kinderen, gaan ze die dan ook opsluiten ? (moeten ze vooral doen! ...) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be