Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Over koetjes en kalfjes... (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=9)
-   -   De nieuwe googlebrowser (https://forum.politics.be/showthread.php?t=111413)

Tjolder 3 september 2008 20:28

De nieuwe googlebrowser

Google brengt een nieuwe browser uit . Iemand al geprobeerd ?

manta 3 september 2008 20:32

En al je instellingen worden ineens gesponsord zeker ... :mrgreen:

kaptenkirk 3 september 2008 20:38

Nog meer big-brother gezever. Proberen? Ik denk er niet aan. Mijn leraar zij vroeger, "als iets marcheert, moet je er niet aan prutsen". Mijn MSIE 6.xx bolt nog prima.

De_Laatste_Belg 3 september 2008 20:46

Ben er momenteel op't forum mee aan 't browsen. Simpel. Vrij snel. Een beetje zoals Browsar. Vooral heel simpel en netjes.

LastMohican 3 september 2008 20:48

Heeft blijkbaar wat moeite met JavaScript...

De_Laatste_Belg 3 september 2008 20:52

Ahh .. nog niet gemerkt.

Je moet eens naar youtube gaan. Dan merk je een duidelijk verschil in snelheid. Alsof alles al reeds in catch zat.

Herinner je de vermaledijde google surf versneller ?

Daimanta 3 september 2008 20:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kaptenkirk (Bericht 3667735)
Nog meer big-brother gezever. Proberen? Ik denk er niet aan. Mijn leraar zij vroeger, "als iets marcheert, moet je er niet aan prutsen". Mijn MSIE 6.xx bolt nog prima.

Veel plezier dan. Als je je afvraagt, "waarom is deze site zo raar?" of "waarom heeft deze site zoveel reclame?" dan kan je enkel antwoorden met: "ik heb nog IE6".

filosoof 3 september 2008 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Daimanta (Bericht 3667765)
Veel plezier dan. Als je je afvraagt, "waarom is deze site zo raar?" of "waarom heeft deze site zoveel reclame?" dan kan je enkel antwoorden met: "ik heb nog IE6".

of met "Mozilla" of "opera" of "safari"

anubis 3 september 2008 20:59

Mag ik je IP adres even?

Citaat:

kaptenkirk 3 september 2008 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door anubis (Bericht 3667775)
Mag ik je IP adres even?

Jazeker. 192.168.0.1:49000. Succes. :silly:

De_Laatste_Belg 3 september 2008 21:09

Citaat:

"waarom heeft deze site zoveel reclame?"
Ik gebruik B-filter als ad blokker. IE, firefox, Chrome, Browsar .... al mijn 'browsers' gaan door B-filter. Geen advertenties voor mij. Geen enkele.

Als je IE gebruikt dan kan je de vrije plugin IEpro installeren. Dat heeft een zeer goede ad blokker. (ad = advertenties binnen in een pagina). En het heeft zelfs een zeer goede "Spell checker", kan handig zijn als je op forum schrijft.

Voor firefox zijn er een aantal goede ad blokkers te installeren als 'extentie'.

Dus als je last hebt van advertenties op je scherm dan is dat zo'n beetje veel je eigen schuld. Want het is gemakkelijk te verhelpen. Waarom je over iets opwinden dat makkelijk weg te werken is ?

Nu wat Google betreft. Niemand schijnt echt te weten welke informatie Google over jouw (mij) opslaat. Dat kan veel zijn. Dat kan weinig zijn. Dat kan al dan niet anoniem zijn.

Ik zou het zeker steunen moest er een of ander iets dat gaan uitzoeken. Maar dat moeten wel een paar slimme mensen zijn. En zeker geen handels comissie onder leiding van Philippe.

Als je 't maar verdacht vind wat Google van je bij zou kunnen houden, gebruik dan Google niet. Maar. 't Is zo een beetje 't zelfde met alle degelijke zoek machientjes.

Derk de Tweede 4 september 2008 08:39

Ik snap er helemaal niks van!

Tjolder 4 september 2008 09:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Derk de Tweede (Bericht 3668347)
Ik snap er helemaal niks van!

We zullen beginnen bij het begin. Die grote beige bak is de computer.
Daarin zit de centrale verwerkings eenheid. Die plank voor uw neus met knoppen is het toetsenbord.
Daarmee kun je gegevens invoeren voor de centrale verwerkings eenheid.
Die gegevens kun je zie door het beeldscherm dat je met de glazen kant naar u toe zet.
Om de gegevens op papier te zetten moet je opdracht geven aan de afdrukeenheid zodat die de gegevens van je scherm op papier zet.

Snap je ? ;-)

Jazeker 4 september 2008 09:47

Citaat:

MSIE 6.xx??? Dat is de pest met de cholera bestrijden, he.

Ga dan liever voor Opera, FF of zo.

Jazeker 4 september 2008 09:51

Citaat:

Mag ik je IP adres even?

2

:mrgreen:

koewachtenaar 4 september 2008 10:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg (Bericht 3667747)
Ben er momenteel op't forum mee aan 't browsen. Simpel. Vrij snel. Een beetje zoals Browsar. Vooral heel simpel en netjes.

Lijkt op het eerste gezicht vrij snel. Nekeer uitpluizen da spel.

BigF 4 september 2008 11:15

Van elke browser hoor je al jaar en dag dat de nieuwe versie nog sneller is dan de vorige...

Hoe snel zijn die dingen dan tegenwoordig wel niet?
En is dat niet gevaarlijk?

Derk de Tweede 4 september 2008 11:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tjolder (Bericht 3668400)
We zullen beginnen bij het begin. Die grote beige bak is de computer.
Daarin zit de centrale verwerkings eenheid. Die plank voor uw neus met knoppen is het toetsenbord.
Daarmee kun je gegevens invoeren voor de centrale verwerkings eenheid.
Die gegevens kun je zie door het beeldscherm dat je met de glazen kant naar u toe zet.
Om de gegevens op papier te zetten moet je opdracht geven aan de afdrukeenheid zodat die de gegevens van je scherm op papier zet.

Snap je ? ;-)

Oh........zit dat zo....:|

Scherven A. Mok 4 september 2008 16:27

Had na chrome ook die B-filter geïnstalleerd en toe ging mijn avg niet meer, alles er terug afgesmeten.

ZERO 4 september 2008 17:42

Citaat:

Mag ik je IP adres even?

127.0.0.1
Eens zien het CyberLegend is danwel of er echt zulke domme wannabe hackers.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:36.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be