Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   De poedel Crembo brengt de oorlog naar Belgie (https://forum.politics.be/showthread.php?t=111426)

Hoogmoed 4 september 2008 06:50

De poedel Crembo brengt de oorlog naar Belgie

Dankzij Crembo is Belgie nu officieel in oorlog.

Chipie 4 september 2008 06:59

Tja, ik begrijp ook niet hoe het mogelijk is dat ons land zijn verantwoordelijkheid opneemt...

Hoogmoed 4 september 2008 07:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Chipie (Bericht 3668255)
Tja, ik begrijp ook niet hoe het mogelijk is dat ons land zijn verantwoordelijkheid opneemt...

welke verantwoordelijkheid 8O

bombarderen van burgers ....

Jozef Ostyn 4 september 2008 07:20

Sommigen hebben een kort geheugen. De moordaanslag op de leider van de Afghaanse noordelijke alliantie door Al-Qaeda - in de aanloop naar 11 september - werd mede mogelijk gemaakt door het lakse beleid van de paarse regering inzake nationaliteits- en paspoortverwerving.

Sodomis 4 september 2008 08:51

Het is voor Crembo nog niet genoeg dat er in België slechts

20 minderjarige Afghaanse vluchtelingen asiel aanvragen PER WEEK.
(bron binnen vluchtelingenopvang)

Het leger staat alleszins te springen om actief mee te doen met de landcomponent. Een van onze generalen begon gisteren alvast te geilen op het gedacht alleen al...

eno2 4 september 2008 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed (Bericht 3668250)

het zou ook onverdraaglijk zijn als we een lesje moesten leren van de Taliban ipv omgekeerd.

Txiki 4 september 2008 10:13

1 Bijlage(n)
8-)

Jazeker 4 september 2008 10:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed (Bericht 3668266)
welke verantwoordelijkheid 8O

Navo verplichtingen. Tot nader order is ons land daar nog lid van.

Jazeker 4 september 2008 10:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sodomis (Bericht 3668363)
Het leger staat alleszins te springen om actief mee te doen met de landcomponent. Een van onze generalen begon gisteren alvast te geilen op het gedacht alleen al...

En de regering niet. Daar was De Crem duidelijk over gisteren. Voila, fles opengedaan en nu is de scheet eruit.

Anna List 4 september 2008 10:18

Citaat:

art 167 paragraaf 1
Citaat:

De Koning voert het bevel over de krijgsmacht, stelt de staat van oorlog vast alsook het einde van de vijandelijkheden. Hij geeft daarvan kennis aan de Kamers, zodra het belang en de veiligheid van de Staat het toelaten, onder toevoeging van de passende mededelingen.

Ratzo 4 september 2008 12:40

Enig idee hoeveel mensen in Afghanistan (en vooral de vrouwen) gepest worden door die godsdienstfanataten? Het is de plicht van elk beschaafd volk, die naam waardig, om daaraan te verhelpen; met alle middelen. Wij zijn meer dan 60 jaar geleden verlost geworden van een fascistisch regime. Daar ben ik, in het belang van mijn kinderen, vandaag nog blij om.

Die vrouwen daar in Afghanistan kiezen er niet voor om in burkas rond te lopen, en noch minder om beschaamd te zijn over het feit dat zij leven.

De_Laatste_Belg 4 september 2008 13:10

'k Hou mijn hart vast voor wanneer er een burger slachtoffer wordt gemaakt en topics die daar over gaan verschijnen.

Ook voor wanneer er een F16 wordt neergehaald. Al dan niet door 'friendly fire'.

Hoogmoed 4 september 2008 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ratzo (Bericht 3668787)
Enig idee hoeveel mensen in Afghanistan (en vooral de vrouwen) gepest worden door die godsdienstfanataten? Het is de plicht van elk beschaafd volk, die naam waardig, om daaraan te verhelpen; met alle middelen. Wij zijn meer dan 60 jaar geleden verlost geworden van een fascistisch regime. Daar ben ik, in het belang van mijn kinderen, vandaag nog blij om.

Die vrouwen daar in Afghanistan kiezen er niet voor om in burkas rond te lopen, en noch minder om beschaamd te zijn over het feit dat zij leven.

moesten die pijpleidingen er niet liggen er keek NIEMAND om naar die Afghanen....:lol:
En wat te zeggen over Tibet, Palestina, Tjestenie, enz...
Hypocriet is het gewoon en die uitleg over een verdrukt volk haha laat mij niet lachen, jullie geloven echt nog in fabbeltjes als je denkt dat dat de echte reden van die oorlog is

Jozef Ostyn 4 september 2008 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoogmoed (Bericht 3669390)
moesten die pijpleidingen er niet liggen er keek NIEMAND om naar die Afghanen....:lol:
En wat te zeggen over Tibet, Palestina, Tjestenie, enz...
Hypocriet is het gewoon en die uitleg over een verdrukt volk haha laat mij niet lachen, jullie geloven echt nog in fabbeltjes als je denkt dat dat de echte reden van die oorlog is

En welke pijpleidingen liggen er juist in Afghanistan?

Hoogmoed 4 september 2008 16:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn (Bericht 3669429)
En welke pijpleidingen liggen er juist in Afghanistan?

8-)8-)8-)

lollysticky 4 september 2008 17:02

u ziet op het kaartje dan ook de 'Proposed' staan, right Hoogmoed?

Jozef Ostyn 4 september 2008 17:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door lollysticky (Bericht 3669471)
u ziet op het kaartje dan ook de 'Proposed' staan, right Hoogmoed?

U was mij voor.

Desert Storm 4 september 2008 17:10

Blijkbaar krijgt Pieter De Crem weer de volle lading. België moet actief helpen in de oorlog tegen terrorisme. Ik vind het zelfs jammer dat het Westen zich moet inhouden. Het Westen moet haar enorme vuurkracht gebruiken. Fosfor en zwavel moeten in de naam van god de schurkenstaten verdelgen.

Jozef Ostyn 4 september 2008 17:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Desert Storm (Bericht 3669491)
Het Westen moet haar enorme vuurkracht gebruiken. Fosfor en zwavel moeten in de naam van god de schurkenstaten verdelgen.

Welke genotsmiddelen bent u momenteel aan het gebruiken?

garfield 4 september 2008 17:41

Citaat:

Het conflict in Afghanistan is géén oorlog. Dus la belgique is dus niet in oorlog.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be