![]() |
De poedel Crembo brengt de oorlog naar Belgie
Dankzij Crembo is Belgie nu officieel in oorlog.
|
Tja, ik begrijp ook niet hoe het mogelijk is dat ons land zijn verantwoordelijkheid opneemt...
|
Citaat:
bombarderen van burgers .... |
Sommigen hebben een kort geheugen. De moordaanslag op de leider van de Afghaanse noordelijke alliantie door Al-Qaeda - in de aanloop naar 11 september - werd mede mogelijk gemaakt door het lakse beleid van de paarse regering inzake nationaliteits- en paspoortverwerving.
|
Het is voor Crembo nog niet genoeg dat er in België slechts
20 minderjarige Afghaanse vluchtelingen asiel aanvragen PER WEEK. (bron binnen vluchtelingenopvang) Het leger staat alleszins te springen om actief mee te doen met de landcomponent. Een van onze generalen begon gisteren alvast te geilen op het gedacht alleen al... |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
8-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Enig idee hoeveel mensen in Afghanistan (en vooral de vrouwen) gepest worden door die godsdienstfanataten? Het is de plicht van elk beschaafd volk, die naam waardig, om daaraan te verhelpen; met alle middelen. Wij zijn meer dan 60 jaar geleden verlost geworden van een fascistisch regime. Daar ben ik, in het belang van mijn kinderen, vandaag nog blij om.
Die vrouwen daar in Afghanistan kiezen er niet voor om in burkas rond te lopen, en noch minder om beschaamd te zijn over het feit dat zij leven. |
'k Hou mijn hart vast voor wanneer er een burger slachtoffer wordt gemaakt en topics die daar over gaan verschijnen.
Ook voor wanneer er een F16 wordt neergehaald. Al dan niet door 'friendly fire'. |
Citaat:
En wat te zeggen over Tibet, Palestina, Tjestenie, enz... Hypocriet is het gewoon en die uitleg over een verdrukt volk haha laat mij niet lachen, jullie geloven echt nog in fabbeltjes als je denkt dat dat de echte reden van die oorlog is |
Citaat:
|
Citaat:
![]() ![]() ![]() 8-)8-)8-) |
u ziet op het kaartje dan ook de 'Proposed' staan, right Hoogmoed?
|
Citaat:
U was mij voor. |
Blijkbaar krijgt Pieter De Crem weer de volle lading. België moet actief helpen in de oorlog tegen terrorisme. Ik vind het zelfs jammer dat het Westen zich moet inhouden. Het Westen moet haar enorme vuurkracht gebruiken. Fosfor en zwavel moeten in de naam van god de schurkenstaten verdelgen.
|
Citaat:
|
Citaat:
Het conflict in Afghanistan is géén oorlog. Dus la belgique is dus niet in oorlog. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be