![]() |
alcoholverbod voor de 18 jaar een goede zaak
Ik hoorden laatst op tv dat men van zin zou zijn om alcohol niet meer te verkopen aan jongeren onder de 18 jaar
Daar zit wel iets goeds in als ik zie wat alcohol een paar weken terug met mijn lichaam heeft gedaan ...... Het blijft toch een harddrugs hoor ;-) |
Mmmmm...alcohol...
|
Dat verbod gaat geen kloten helpen.
|
Citaat:
|
Ik heb wel de indruk dat als ge nooit hebt leren drinken als ge jong zijt, ge op latere leeftijd er ook niet meer aan begint. Ik heb voor mijn 20ste nauwelijks een glas aangeraakt, en nu heb ik ook niet de neiging om veel te drinken. Ik associeer drank niet met plezier maken, ik kan er perfect zonder.
Het zou een goede maatregel zijn mocht hij ook te handhaven zijn ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En soms kan je het niet echt weten of de persoon al achtien is, kijk maar naar meisjes van 15 die binnengraken in discotheken waar je minstens 21 moet zijn :roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Btw : in Georgia moet men 25 zijn om een glaasje wijn in een restaurant bij de maaltijd te verbruiken, grenzen zijn goed indien niet overdreven. Idem dito met alcoholverbruik. Comazuipen bij jongerenm mag absoluut liefst onmogelijk gemaakt worden. Het zou al fraai zijn mochten de huidige regels ivm de verkioop van alcohol en tabak strenger gehandhaafd worden. |
Citaat:
En oudere die drank koopt voor een jongeren begaat in mijn ogen een zwaar misdrijf en moet dus ook zwaar aangekapt worden |
Citaat:
Maar soms is er zelfs geen paspoortcontrole voor zo'n meisjes, diepe decollete en ze mogen binnen van de portier :roll: Heb het al genoeg meegemaakt, gezien hoe gemakkelijk zo'n meisjes binnengeraken, en als jongen dan met lede ogen moeten aanzien dat je als 20 jarige je paspoort nog mag gaan bovenhalen ... |
Citaat:
Tjach, sterken drank, dat brengt (veel) geld int laatje |
:cheer: alcool :cheer:
Edit : sorry, verkeerden draad |
Mja ik ken al figuren die zich in coma hebben gezopen.
Tschijnt de mode te zijn om veel te drinken, en vooral sterke drank is "in". |
Citaat:
Ik heb nog nooit alcoholische dranken gebruikt en ik heb daar ook geen behoefte aan. Ik heb er alleen maar ellendige gevolgen van gezien. :cheer: Weg met alle vormen van drugs! :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
droge planten zeg |
Citaat:
Kijk wij kunnen veel drinken... :roll: Niet beseffende dat ze hun lever serieus aan het kapotkrijgen zijn, en de andere lichaamsorganen ook. Ik drink ook wel eens een pintje teveel, dat geef ik gerust toe, maar ik ga me niet bedrinken tot ik moet opgeraapt worden, om in het ziekenhuis mijn maag te laten leegpompen :| |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:55. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be