![]() |
posten in verkeerde subfora
Beste mods,
Ik signaleerde onlangs dat enkele draden overduidelijk niet thuishoren in het subforum 'immigratie en integratie'. Daar is echter geen gevolg aan gegeven. Waarom niet? |
JA, leg eens verantwoording af! :lol:
|
Filosoof en drospohila denken blijkbaar dat het forum van hun is.
|
Citaat:
Overigens was die niet aan u noch aan bentje gesteld. Gelieve u voortaan dus van onnozele commentaar te onthouden. |
Citaat:
|
Citaat:
Of ze nu een draadje verkeerd zetten of ze gaan grof in de aanval tegen arme calimero's , niemand die er iets van zegt ... :-( Da moest ik nu maar eens doen ... 8-) |
Om welke draden ging het eigenlijk ?
|
Wat een kinderachtig klikspaangedoe.
|
Citaat:
|
Citaat:
en deze: http://forum.politics.be/showthread.php?t=111345 Deze ook : http://forum.politics.be/showthread.php?t=111289 maar die is intussen wel, terecht, verplaatst naar maatschappij en samenleving. Waarom die andere twee niet? Die hebben toch evenmin iets te maken met immigratie of integratie - zie mijn argumentering aldaar. |
Citaat:
Eerlijk is eerlijk Dat heb ik zelf mee gemaakt dat zijn geen verhalen uit de pers hoor,ik stond daar van mijne nestel te draaien en vloog zezlf bijna de bak ik Feit blijft dat ze enkel Vlamingen op pakten,en de Marokkaan met de ijzere staaf vrij lieten :evil: |
Citaat:
|
Citaat:
Hoe bedoel je? Ben ik rechts dan? ;-) |
Citaat:
![]() Ooit gelezen? In Winstons wereld verraden mensen familie, beste vrienden, buren of collega's bij het minste. Fijn dat gij van het forum ook zoiets wilt maken. :thumbsup: Proficiat, drosophila! |
:cheer: Tetten! :cheer:
Verkeerde draad zeker? ;-) |
Citaat:
|
verraden mensen familie, beste vrienden, buren of collega's bij het minste. Fijn dat gij van het forum ook zoiets wilt maken. Proficiat, drosophila
zoals dat russisch jongetje die zn vader had aangegeven voor landverraad, ussr : internationale achterbaksheid |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be