![]() |
De Gordel-draad
Citaat:
|
Ik wil daar elk jaar wel naar toe gaan maar, ik zit telkens weer met het vervoersprobleem.
|
Citaat:
:roll: :roll: |
Citaat:
|
bij deze is het karakter vd franstaligen aangetoond : voor alles scheve poten ,
maar saboteren kunnen ze als de besten |
Citaat:
Helaas lijkt het erop dat de regen een dagje duwen en trekken, verwensingen en vendelzwaaien verbrod heeft. En ik had er nog zo naar uitgekeken. Volgende keer beter zou ik zeggen. Nächstes Jahr in Jerusalem! |
hij aanbidt grammatica , een al even tastbaar begrip als 'dynastie' ,
spilzieke dynastie |
Alvast niet te vet veel volk.
Leve de Vlaamse revolutie, maar.... alleen als het mooi weer is en aan de Ijzer hielp zelfs de zon niet. Anderzijds slaagt de radicale vleugel van de Franstaligen er wel in om meer volk op de been te brengen om de zaak te saboteren. Ik ben geen voorstander van die sabotage maar het toont wel wie meest strijdvaardig is. |
Citaat:
de radicale vleugel :lol::lol::lol::lol::lol: , je bedoelt die enkelingen ...... trouwens als we het anderzijds zien , hoeveel volk was er op de bretel ???? juist ja enkele tientallen ......... om over niet te vet veel volk te spreken ! |
Citaat:
|
Het begint ook op te vallen dat de politici de polsslag van de bevolking helemaal kwijt zijn.
Hoe meer politici op de weide en de Gordel hoe minder volk er komt opdagen. |
Citaat:
De Bretel is bewust klein gehouden. Niet dat ik voorstander ben van de Bretel. Laat marcheren op elkaars grondgebied maar over aan de Noord-Ieren, die intussen ook beginnen in te zien dat hun stammentwisten belachelijk zijn en meer en meer samenwerken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:rofl: :cheer: :rofl: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be