![]() |
Waar zitten hier de slimerikken? slimmeriken? slimmerikken?
We worden met z'n allen steeds dommer + test jezelf
We worden dommer. Klinkt als een boude uitspraak, maar het is wetenschappelijk bewezen. Volgens de gerenommeerde Duitse psycholoog Siegfried Lehrl neemt de jongste jaren de ’fluïde intelligentie’ - het vermogen om flexibel en snel op nieuwe situaties te reageren - bij jongeren af. ”Ook België ontsnapt niet aan de trend die we in zowat alle industrielanden vaststellen.” LEES VOORAL HET HELE ARTIKEL En wie geraakt er door de MENSA PRETEST? |
van afstompende handenarbeid te doen wordt ge ook dommer.
|
Citaat:
|
(Dit is een automatisch gegenereerd bericht.)
Bedankt voor het deelnemen aan de pretest van Mensa België. U heeft 28 van de 33 vragen correct beantwoord |
Citaat:
|
Citaat:
|
(Dit is een automatisch gegenereerd bericht.) Bedankt voor het deelnemen aan de pretest van Mensa België. U heeft 30 van de 33 vragen correct beantwoord.
8O |
Citaat:
|
Citaat:
btw, geniet van uw pensioen hé. wij liggen dan doorgaans al onder de grond. goedkoop zijn we ook al. |
Citaat:
Er is iedere maand een borrelpraatje in Leuven voor mensaleden uit de omgeving. Nog nooit geweest :) |
1 Bijlage(n)
..en voor men mij hier weer van leugens beschuldigt...
|
:?
't Moet op 20 minuten ... Dus 2 vragen laten vallen omda'k ni toe kwam ... :-( Citaat:
|
U heeft 28 van de 33 vragen correct beantwoord.
Dit stemt ongeveer overeen met een kans van 64% om in de eigenlijke toelatingstest van Mensa te slagen. Tof tof. Flauw testje. |
Citaat:
|
U heeft 33 van de 33 vragen correct beantwoord.
Dit stemt ongeveer overeen met een kans van 76% om in de eigenlijke toelatingstest van Mensa te slagen. Ook niet abnormaal, daar Paul Cooijmans mij al een aantal keer op IQ162SD15 heeft gezet. |
Trouwens, als je weet dat je een IQ van 130SD15 nodig hebt om te slagen voor de mensatest, kan je uitrekenen in welke tranche je IQ is adhv de pretest, aangezien ze slaagpercentages geven. IQ is normaal verdeeld, met N=100, en de meeste groeperingen en psychologen gebruiken standaardafwijking 15.
- Heb het artikel gelezen, dit zou dan een omgekeerd Flynn-effect betekenen... |
Citaat:
|
Citaat:
De echte test is in meerdere delen, met veel meer vragen, elk met een significante tijdsdruk. De pretest geeft een indicatie, maar dat is dan ook alles... |
(Dit is een automatisch gegenereerd bericht.)
Bedankt voor het deelnemen aan de pretest van Mensa België. U heeft 28 van de 33 vragen correct beantwoord. Geheel niet ontevreden |
ik zou niet weten wat ik bij Mensa zou moeten gaan zoeken ... zo slim zal ik dus wel niet zijn :-D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:16. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be