![]() |
OMG. Helemaal naakt (NSFW)
Zijn dit nu maniakken of is dit tegenwoordig ook al normaal te noemen ???:?
Is het trouwens wel wettelijk toegelaten om zomaar in je blootje rond te lopen of kruipen ??? Wat als er nu gevoelige mensen passeren ??? 8O ![]() Op wikipedia hebben ze over deze perverten in je tuin ook nog eens een volledige pagina ... http://nl.wikipedia.org/wiki/Naaktslak Kan zoiets nog wel in deze moderne tijden ??? Moeten wij als moderne mens deze vettige beesten niet aankleden of zo ??? (we spuiten ons vee al vol hormonen, waarom doen we dan niets aan die slakken :-()... Zo zou het kunnen zijn ...: ![]() |
Het einde is nabij....:x
|
OMG een naakt slakje !
|
Straffen titel , dat wel ... Maar die rotte klotebeesten hebben wel 't merendeel van m'n spruitenplanten opgegeten ... :evil:
Tuin ligt nu vol met slakkevallen , met bier(waar ze dol op blijken te zijn) en uiteraard ...ZOUT (geen compassie meer met die smeerlappen ...) |
Citaat:
aan mijnen brocolli komen ze niet meer aan ! :cheer: tuinieren :cheer: |
Citaat:
|
en ik die dacht dat dit een deftig forum is :-(
|
Citaat:
volgend jaar de perkjes omboorden met stinkertjes, ook wel afrikaantjes genaamd, heb de indruk dat dat ook wel helpt |
Citaat:
|
Citaat:
U bent voorstander van naaktlopende perverse slakken ??? 8O Waar is de deftigheid indien alle beesten zomaar ongekleed in uw tuin komen zitten ??? :evil: |
Slakken worden in de moestuin doorgaans weinig gewaardeerd.
Ik denk erover om van mijn tuin een versterkte vesting te maken met kippen als wachters van dienst. Een gang rond de moestuin creëren waar de kippen vrije loop hebben. De slakken ook natuurlijk, maar op eigen risico welteverstaan :twisted: |
Citaat:
Eigenlijk is dat nog wel eens een gedacht ... Mag je zomaar een hoop kippen in je tuin kieperen ??? Of zijn daar ook weer regeltjes aan verbonden ??? (in een tijd waarin gaia het onderkomen van plastieken krokodillen al aanklaagt ... :?) |
Ik hoopte hier de betekenis van NSFW tegen te komen... helaas :-(
|
Citaat:
|
Not Safe For Work
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|