![]() |
Gepruts en probleem met mozilla "thunderbird"
Bon, ik heb het eens gewaagd om een ander mailprogramma te installeren en het is weer koekenbak natuurlijk. Het probleem is dat alle emails, voorzien voor verschillende andere personen en dito mail-adressen, nu plots allemaal samen ontvangen worden op thunderbird. Dus een email aan bv. Preuß[email protected] en [email protected] (beiden onder 't zelfde abonnement) worden nu door mij ontvangen. Hoe zet ik dat af? Ik heb al gebeld maar volgens de provider is het een software-fout, dus bij "thunderbird".
|
Beetje meer info nodig... Gebruik je POP of IMAP ? Heb je voor elke gebruiker apart een login en paswoord ?
|
Citaat:
Euh ... en alletwee vanop deez forum ??? Of zie ik het nu verkeerd ???:-o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
*start eigen Thunderbird*
Bij mij is dat onder 'Tools' 'Account settings' Ja, idd, de mijne staat nog in engels. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Extra/accountinstellingen Daar onder in dat kadertje zie je staan : identiteiten beheren. Volgens mij moet je daar zijn. |
Hoe komt het toch dat er in pc-draden zoveel Engels wordt gebruikt? ;-)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik gebruik thunderbird al een paar maanden en ben er zonder meer tevreden over. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bij telenet bvb is dat via : http://webmail.telenet.be/ Gewoon emailadres en wachtwoord invullen, zo kan u rechtstreeks via de server uw emails checken. Als je daar ook die mails die niet voor u bestemd zijn toekrijgt, ligt het niet aan Thunderbird maar wel aan de provider. Bij de andere providers kan je dat normaal gezien via hun site terugvinden. Voor zover ik weet biedt elke provider webmail aan. |
kijk, als ge maar één account hebt met verschillende aliassen door verschillende mensen gebruikt, dan vraagt ge om miserie.
waarschijnlijk hebt ge in uw vorig programma gebruik gemaakt van filters. dat is zo ongeveer de enige oplossing voor uw situatie. Dus dient ge best ook filters in te stellen in thunderbird die dan de boel sorteert en verdeelt op basis van "bestemmeling'. Zie: extra --> berichtenfilters |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be