![]() |
Franstaligen mogen dat doen. Die willen immers het land niet splitsen.
|
al wat frans is, vals is...
ik wacht op azert en everytime om even te komen vertellen dat die franstaligen totaal geen gelijk hebben.... (ik zal lang mogen wachten) |
Staat er nu in Vlaanderen een hakenkruis of wat hebben ze daar neegepoot?
Hoe vertaal je die tekst eigenlijk? mijn Frans is niet fantastisch dus ik zou het vertalen als "Het is verboden om te verplichten Vlaams te blaffen". Aboyer is toch blaffen en niets preken dacht ik. |
Hoe kom je aan die informatie, Metternich?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor Metternich : je kan weinig doen tegen dergelijke smeerlapperijen. Om te beginnen is de oorsprong niet te achterhalen wegens anoniem en zelfs mochten ze op heterdaad betrapt worden zullen ze verwijzen naar de hierboven vermelde oorspronkelijke auteur. Zo uitgeslapen zijn ze wel. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat staat er compleet, "Je vous interdit d'obliger nos enfants qui ne vous ont rien fait a aboyer flamand"? Enig idee waar ze deze hebben? Ik zou er graag 100 bestellen om in de brievenbussen te gaan steken. |
op hunne sticker hangt Brussel ook al vast aan Wallonie - meer van dat - betere reclame voor een splitsing kan een mens zich niet wensen.
Blaffen... |
Jaja, de Vlamingen zijn fascisten en racisten.
Kunnen we van verdraagzame democraten verwachten dat ze hun grijze massa zullen gebruiken om met die fascisten en racisten in hun eigen taal ('la langue des chiens') te communiceren? Neen toch? Het wordt hoog tijd voor een spoedvergadering van de Veiligheidsraad van de Verenigde Naties, m.h.o. een invasie van Belgium ter bevrijding van de onderdrukte, vervolgde en met genocide bedreigde FDF-ers en hun op één hand te tellen bondgenoten. |
Let bij de zelfklever trouwens op het ontbreken van Voeren bij Vlaanderen.
|
Citaat:
Edit: Zoals Robert T reeds opmerkte. |
InterdiS ? Mijn Frans is nu ook zo sterk niet , maar "InterdiS" : moet dat niet zijn "InterdiT" ?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be