Gwyndion |
8 september 2008 23:39 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv
(Bericht 3678329)
Onzin van dezelfde categorie:
Blanke vrouwen zijn vrijwel allemaal normloos en leven als sletten en hoeren. Het is zelfs zo dat een blanke vrouw nu symbool is van hoererij en overspel. Door de karmische erfzonde zijn de blanke vrouwen nu gedoemd om als slet te leven, zonder naam en eer. Zij worden door alle mannen onteerd en leven zonder hoop of levensdoel. Geloof en religie zijn voor blanke vrouwen niet meer van belang. Hen leven is vies en smerig. Het is echt een ellende voor de blanke vrouw om zo te moeten leven. Zij is zeer laag gevallen en is zelfs niet meer geschikt als huisvrouw of moeder, hetgeen impliceert dat het blanke ras geen toekomst meer heeft en uit zal sterven.
Persoonlijk vindt ik dit meer provocerend dan het topic van opstarter....
Dus 1-0???;-)
Mensen die over enige vorm van itelligentie beschiikken laten dit topic voor wat het is....
en de anderen.... tja....:-D:-D:-D:-D
|
Zoals ik je in PM's al een paar keer heb laten weten begrijp ik je echt niet. Waarom voel je de neurotische drang om op eenderd welke post hier provocatief gespam te plaatsen? Je hebt zelf al eens gezegd dat het is door een gebrek van argumentatie door de medeforumers, ik zou u aanraden om eens in de spiegel te kijken...
Zulke filmpjes vind ik zorgwekkend, heb je gezien hoe die kinderen tekeergingen? Ze probeerden zijn gsm te stelen en/of hem te boksen toen de eigenaar iemand, ik vermoed de politie of dergelijke. Als mensen er al regelmatig filpjes van maken en zelfs zeggen dat het "voor hun collectie" is dan stel ik me toch wel vragen bij de situatie. Ik vind het zeer vreemd hoe deze kinderen zoiets zelfs durven, zomaar op andermens eigendom kruipen van iemand die veel groter en steker is, zo'n agressief gedag,... lijkt me dat ze zichzelf belangrijker achten dan dat ze zijn...
|