![]() |
K&K van P.be op de VTM of de VRT! Deel 1; Het brainstormen.
Ok, geef maar toe, jullie zitten jezelf hier even vreselijk te vervelen als ik.
Laten we het eens een beetje spannender maken. Als we nu eens een plan opzetten om met K&K het journaal te halen? Een avontuur in drie delen (zoals Lord of the Rings ja) waarvan dit deel 1 is. Hier komt het er op aan om een plan te bedenken waarmee we het nieuws kunnen halen. Liefst iets in de legale sferen en ook liefst iets waardoor we toch minstens als een bende varkens afgeschilderd worden. Deel 2 wordt de uitvoering van het plan. Deel 3 wordt gezellig nakaarten en zelfbewierooking. Zo gebeurt er hier toch ook eens iets. Ma kom, genoeg geleuterd; laat maar komen die voorstellen. |
Nu moet ik zeggen (al moet ik het dan zelf doen); "K&K van P.be op de VTM of de VRT" is wel de meest welluidende topictitel in jaren.
Echt eh? |
We bestormen de gebouwen van de VRT en eisen het vertrek van het koningshuis.
![]() |
Citaat:
Leven zoals het is ... Het forum .... :lol: |
Citaat:
Alles wordt gepland en uitgevoerd vanachter onze eigen pc. |
Citaat:
|
Kunnen we al niet oefenen om hunnen teletekst over te nemen ??? 8O
|
We kunnen altijd naar alle federale ministers en onderhandelaars een uitnodiging sturen om zich hier eens bloot te geven he....
|
er moeten hier toch genoeg slimmeriken zitten die de vrt-site kunnen hacken en de link naar K&K vooraan op die site kunnen zetten??
|
Citaat:
Al gaat het legale aspect wel een beetje verloren in dit plan... |
Citaat:
|
Citaat:
Lees bovenstaand zinnetje eens twee keer hardop en agree with me; slecht plan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:cheer: Van Ostaijen :cheer:
|
Citaat:
:cheer: speculaaspasta :cheer: |
Citaat:
|
een oproep plaatsen om het VRT gebouw op te blazen ?
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:01. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be