![]() |
Wat is een goede Dietse vlag?
Dames en heren. Algemeen word de Prinsjesvlag (Oranje-Wit-Blauw) gezien als dé Dietse vlag. Maar ik ben het daar niet helemaal mee eens: ik zie meer in een combinatie van een Vlaamse en een Nederlandse vlag.
De drieband Rood-Geel-Blauw kan, maar ook Zwart-Geel-Rood Mijn ideale vlag zou echter een vertikale gele band zijn, met daarnaast de Prinsjesvlag driekleur. |
En voor een Belgisch-Nederlandse unie de volgende:
Een vlag met aan weerszijden twee vertikale zwarte banden, en in het midden alsnog de Prinjesvlag. |
ik had ooit een leuk geel vlagje met een vlaamse en een hollandse leeuw die gezamenlijk een oranje kroon hooghielden
edit: geinig, het bestaat nog <=== |
![]() |
Jou nationaal-bolsjewisme hoeven we niet.
Ktnxbye?! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben op zich koningsgezind, maar als dat het enige alternatief is voor de huidige situatie dan ben ik aan het twijfelen.
|
1 Bijlage(n)
Beetje een toekomstgerichte blik.
|
Haha als we in Europa zo doorgaan onderdaat wel ja. Ik heb niets tegen moslims ... als ze zich naar aan het Westen aanpassen. Maargoed dat is niet terzake in deze topic :P laten we dus maar weer vlaggen bekijken.
|
Haha als we in Europa zo doorgaan onderdaat wel ja. Ik heb niets tegen moslims ... als ze zich naar aan het Westen aanpassen. Maargoed dat is niet terzake in deze topic :P laten we dus maar weer vlaggen bekijken.
|
|
![]() die vlammetjes geven het totaalbeeld een heel eigen dynamiek. Voor het overige zong New Model Army al dat we de 51st state zijn. kortom, we hebben een winnaar. |
Citaat:
|
1 Bijlage(n)
voor de mestkevers die vergeven zijn van de leugens, hier is jullie vlag.
vergeet de Leeuw........meer zijn jullie niet waard. geef toe ze is in de zwakengrijs kleuren. |
Je kan het oneens zijn met iemands ideologie, maar als je anderen 'mestkevers' noemt vanwege hun politiek gefundeerde opvattingen, verdien je geen greintje respect.
|
Citaat:
Zèlf vind ik een gouden leeuw op een diagonaal groen-blauw gestreepte achtergrond niet lelijk, eigenlijk. De leeuw komt voor op heel wat vlaggen van de provincies van de Nederlanden, en het geel schittert, net als onze cultuur (vrijheidsdrang, verdraagzaamheid, vlijt), het groen staat voor de bossen en de weiden, het blauw voor de zee, de rivieren en de meren. |
Citaat:
|
![]() |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:49. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be