![]() |
De laatste 24 uur
Morgen Big Bang. Okee.
Saai vraagske: wat zoudt ge doen mocht ge ooit echt de laatste 24 uur moeten doorbrengen, bijvoorbeeld in het geval van een onafwendbare asteroïde die op ons afstormt. Waar zoudt ge u mee bezig houden om de tijd te doden? Ik zou hier op forum.politics.be over de notionele interest-aftrek blijven doordrammen, want dat is echt een schandaal van kosmische proporties. |
ik zou naakt door het bos lopen
|
allé, toch als de wereld vergaat in de zomer.
|
vrijen natuurlijk.
en mezelf in een coma zuipen op 't einde want zo een asteroide lijkt me pijnlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Morgen vergaat em eh? ;-) |
Citaat:
(Nee, niet, "mag ik u een vraaaagske stellen" - "mag ik u een productje aanraaaden?" "Een haaaamertjeeuuh." Echte mannen doen zo niet.) |
Mijn vaste klanten bedienen.
|
vanalles slikke/snuive/spuiten/zuipe:-D
Eerst wel dag tegen iedereen zeggen natuurlijk ;-) |
Citaat:
Dus ... 't leven gaat toch voort tot het gedaan is zenne ;-) |
van 24.00 tot 6.00 slapen.
van 6.00opstaan, me klaarmaken, te weten: douchen, ontbijten (2 boterhammetjes, een ei, confituur, charcurtrie, 2 kopjes koffie,.......), omkleden, mails op laptop bekijken, .... van 7.00 naar het werk, tot 12.00. Dan middagmaal. om 13.00 terug bezig met het werk thuis of elders. 18.00, moet ik stoppen met werken, want ik heb een afspraak met de kapper. 18.45, naar vergadering, kan uitlopen tot over 21.00. hopelijk 21.00 avondeten. de was strijken (bij gebrek aan slechte kuisvrouw.:x) 22.00, bezig met het werk thuis (planten water geven enzo....) en wat forummen ofzo. 23.30, naar buiten in de tuin gaan en wachten op de meteoriet. Misschien zal het wel mooi zijn om aan te zien. |
Citaat:
|
Ik zou panikeren.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Opstaan om 9 uur 09:30 tot meteoriet: Zuipen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:50. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be