![]() |
zelfstandig worden....
Ik werk als burger bij de politie, maar ik had graag iets in bijberoep gedaan ook.
Onlangs heb ik gehoord dat ik geen vaderschapsverlof meer kon nemen als ik iets zou starten in bijberoep. Nu was mijn vraag of het starten van een zelfstandig bij - of hoofdberoep naast mijn huidige job andere invloeden heeft op mijn huidige situatie? Gaat mijn salaris veranderen(blijkbaar zou dat in het onderwijs het geval zijn), mijn pension? Zijn er rechten waarvan ik nu beschik waarvan ik niet meer zal kunnen van genieten? Kan iemand mij daarop antwoorden of naar de juiste persoon/forum wijzen? Alvast bedankt.... |
Ah, zijt gij da die met anonieme wagen achter mij reed? :evil:
;-) Soit, ik zou het niet weten |
Citaat:
En wat betekent dat, als "burger bij de politie" werken? |
1 Bijlage(n)
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben zelf part-time bediende met een zelfstandig bijberoep. Dat verandert niets aan mijn statuut als werknemer, dat wordt beschouwd als mijn hoofdberoep. Ook al werk ik met personeel.
|
Citaat:
![]() http://www.jobpol.be/default.asp?id=522&sub=4&et=5 |
Citaat:
De enigen die daar een boodschap aan hebben dat zijn die genieën bij de belastingen. |
Ga je die mannen hun wit poeder verkopen?
|
Citaat:
|
Waar zit die nozem nu? Alé, Kozzmo. Met Ali ergens ondergedoken of wat?
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
:cheer: Mister Blue :cheer:
|
Man, wat stel jij voor een domme vragen op een forum? Vraag dat eens na bij de vakbond of hulpkas.
Bovendien zou het aangenaam zijn indien je de taalregels leert te respecteren. |
Taalregels zijn kak
|
Ze zorgen wel voor het verstaanbaar blijven van de communicatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:22. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be