BenIsaac |
11 september 2008 18:51 |
Haifa Wehbe lookalike omg I cannot resist!
Zaterdagavond zag ik een leuke dame en ik kwam een beetje aan de praat en we dronken wat. Er is alleen één klein "probleem" zij is Egyptisch.
Ik weet hoe Egyptenaren (Egyptenaressen?) denken over hoe ik denk over dingen, dus ik vraag mij af of dat wel goed kan komen. Ook ga ik over een maand naar het buitenland dus een relatie heeft helemaal geen zin.
Het is niet een geloofsiets, ik ben zelf volledig seculier en niet-gelovig opgevoed. Ik geloof zelf wel in g-d en bid ook wel. Ik ben seculier revisionistisch Zionist, zonder religieus tintje (alhoewel ik dus wel in g-d geloof). Mijn roots zijn Joods (Pools), Nederlands en Tsjechiës of Slowaaks (zal moeten kijken welke, maar het interesseert mij niet). Anywayz so much about my personal life. Ik wil niet dat enge forummers mij gaan opzoeken :P
Terug naar die dame, zie ziet er wel goed uit enzo. Drinkt ook geen alcohol net zoals ik. Maar ze is echt fier op haar Egyptische roots en ik denk dat zelfs wat korts en onschuldigs nog wel eens slecht uit zullen pakken. Als ik haar zaterdagnacht ergens tegenkom weet ik niet precies hoe ik mij nu moet gedragen.
Fuck politieke standpunten ook
|