![]() |
telepathie of een zesde zintuig bestaat zeker
Ik zit al enkele weken met veel verdriet enkel twee van mijn goede vrienden wisten te zeggen dat ik met verdriet zat,al de andere wisten van niets,tot zelfs mijn moeder broes en zusters wisten en merkten niets.Er werdt zelfs gezegd dat ik er goed uit zag
Wat kan je nu geloven van deze extra gaven? |
Dat zijn aandachtgaven.
|
Citaat:
|
De ene mens is al beter in het reageren op lichaamstaal als de andere. Niks zesde zintuig lijkt me.
|
Citaat:
Nee ,ik geloof wel echt in dat zesde zintuig ..... |
Citaat:
Tijdens de vorige eeuwwisseling (ergens in de jaren 1900) schreef Karl Gustav Jung daar een hele theorie over. |
Citaat:
Bv een eerste indruk die men in een fractie van een seconde waarneemt. Of een gevoel soms. |
Citaat:
Das nu net dat zesde zintuig waar ik het over heb,er zijn nog geen sluitende wetenschappelijke bewijzen voor Maar ik heb die niet nodig om te geloven ...... |
Citaat:
|
Citaat:
Het zal je misschien verbazen dat 85 procent van onze "conclusies" over anderen gebaseerd zijn op lichaamstaal, ttz ... niet gesproken taal. |
Citaat:
|
Citaat:
Enkel over een ectra gaven Zesde zintuig is geen herderziende...... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Voor de rest zijn al die zesde zintuigen samen te vatten onder de noemer op zoek gaan naar zelfconfirmerende evidentie. Als ik zeg dat jij nu dadelijk gaat hoesten, zal je (onbewust) op zoek gaan naar een kriebeltje in je keel of neus waardoor deze meer in de aandacht staat en waardoor de kans groot is dat je echt zal hoesten of niezen. Om het simpel en kort door de bocht uit te leggen. En als je dingen heel vaag aangeeft en de persoon die je 'onderzoekt' of erger "helpt" jou dan nog eens een heel deel informatie geeft ook, is het niet moeilijk meer om regelmatig "juist te zitten". |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Er gaat niets boven liefde en vriendschap! Sterkte btw ;-) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:03. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be