![]() |
Kopstukkendebat KVHV-Gent 25/09 Aud E, Blandijn
![]() Het begint om 8 uur, wees op tijd! Volle zaal gegarandeerd. |
De enige 'linkse' stem is dan een sp.a'er 8O
komaan, dan kunnen ze even goed Guy Verhofstadt laten spreken over het libertarisme... |
Citaat:
En verder hebben we het over "kopstukken". Linkser dan groen is er geen partijpolitiek alternatief met enige omvang. |
Citaat:
|
Citaat:
Er werd zelfs gepoogd om Jean-Michel Javaux te klissen, maar soit. |
Moet ge hier inkom betalen?
|
Citaat:
|
En de BUB mag weer niet meedoen. Weer een Vlaams complot!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja kijk, zo kunnen we ook de Regenboogpartij van die meester-tovenaar uit Blankenberge uitnodigen die denkt dat je door te "hoppen" de wereldvrede bewerkstelligt hé. Het is een debat tussen partijpolitieke vertegenwoordigers, het lijkt mij nogal evident dat we daar als maatstaf nemen "minstens 1 vertegenwoordiger in elk parlement waar men bij de verkiezingen aan deelneemt". |
hmmm... ik ben den dinsdag toch in gent dus kan ik dit evengoed meepikken :)
|
Citaat:
|
typfoutje, ik moest donderdag schrijven hoor :P
|
Ik heb de tweede leeuw van rechts.
Tuybens zal vast afgaan. |
Citaat:
|
ik zal ook aanwezig zijn :)
|
Was behoorlijk interessant en hilarisch. Ik had nooit gedacht zo te kunnen lachen op een debat. De Franstalige meisjes die naast mij zaten konden het Vlaanderen Onafhankelijk niet echt appreciëren naar wat bleek uit hun houding.
Dedecker en Annemans waren nog behoorlijk vriendelijk voor de NVA. Vankrunkelsven kwam er mij het zwakst uit... |
Citaat:
Ik persoonlijk ben het meest ontgoocheld in Jean-Marie Dedecker, die man kan je geen Vlaams-nationalist noemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be