![]() |
Meer Vlaamsche liederen op de radio?
Peeters wil meer Vlaamsche gezangen op de VRT-radios. Hij wil een zeker quotum verplichten. De liberalen en Lijst Gezond Verstand Zwarte Dan De Decker willen bepaalde zenders zelfs helemaal Vlaamsch.
Zingt gij mee van "Al wat ik voel is pijn in mijn hart, Al wat ik voel is droefheid Al wat ik voel is loodzware smart, Glory Hallelujah" (zonder "Glory" dan), en van "Rode rozen omdat ik zoveel van je blauuuwe ogen houuuu". |
Ze zouden op alle zenders 6 uur per dag Bach moeten draaien.
|
In welke taal zingt Philippe Kowlier eigenlijk? Dat neigt toch naar marginalenwelsch, nietwaar?
|
Zingt Flip Kowlier?
|
Weet U
Dat links altijd met de kleine man moet lachen? :lol: Weet U Dat de meesten een taal gebruiken die geen enkele kleine man begrijpt? Weet U Dat die linksen zich voordoen als de verdedigers van de kleine man? :lol: :lol: :lol: :lol: Sukkelaars... 8-) |
dus daarom moest Donna verdwijnen 8O8O8O
|
Die quota is gewoon pure opdringerij en cultuurfascisme.
Dat ze een apparte zender oprichten ofzo... |
yes please more monza cpex de mens gorki en consoorten
|
Citaat:
|
Een andere optie is alleen naar je eigen muziek luisteren - ik bedoel naar je eigen muziekcollectie.
Ik verdraag die mij door de strot geduwde muziekkeuzes niet op de Vlaamse radio, of ze nu Vlaams zijn of niet. Heb meer dan voldoende aan mijn eigen collectie van 500 uren muziek. Voor de rest luister ik hoofdzakelijk naar (excluisief buitenlandse) praatzenders. Die hebben véél interessants te vertellen. Op de Vlaamse radio komt dat verschijnsel praktisch niet meer voor. Met hun mini-budget kan dat ook niet... |
Citaat:
Vlaamsch =Vlaemsch... |
Citaat:
|
Ik luister nooit naar de Vlaamse radio, dus kan het mij persoonlijk eigenlijk niet veel schelen.
Maar ik vind het wel normaal dat er vrije keuze is, dus is het ergens logisch dat er minstens 1 radiostation grotendeels Vlaamse muziek uitzendt. Dan kunnen de liefhebbers daar terecht. Zijn er niet genoeg luisteraars, dan zal dat station wel vroeg of laat overkop gaan. |
Citaat:
Idem, al luister ik zelfs niet meer naar buitenlandse zenders. BBC world kwam me op het laatst ook de oren uit met al hun luisteraars die hun bullshit kwijt mogen op de ether. Geen radio en TV meer voor mij, enkel nog boeken uit de bib. En internet als café. |
Citaat:
:-D |
De Waalse radio heeft toch al jarenlang quota? :? Wat is dan het probleem?
|
Als ze beginnen met verplicht op iedere zender vlaamse liederen uit te zenden switch is toch naar AM : Arrow Classic Rock.
En dan mogen ze hun vlaams gekweel in hun reet steken. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be