![]() |
Bye bey Vista, welcome Windows Seven
Vrijdag 15 augustus 2008, 10:23 - Microsoft doorbreekt de geheimzinnigheid rondom de volgende versie van Windows, die nu nog onder de codenaam 'Windows 7' door het leven gaat en in 2010 op de markt moet komen.
Lees verder: http://webwereld.nl/articles/52310/m...windows-7.html En ik ? Ik wil Windows 98 terug! :-( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb Nero BR 8 geprobeerd, maar dat werkt niet echt lekker! Ik wil dus audio kunnen bewerken, platentikken weghalen, niveau opkrikken, etc. Op mijn werk heb ik Pro Tools, maar dat gaat me thuis net even te ver! |
Citaat:
Vista is, als je een beetje redelijke computer hebt, een snel, mooi, veilig en betrouwbaar besturingssysteem. Ben nog nooit zo tevreden geweest over Windows eigenlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nou moet ik wederom overschakelen naar Blue ray (of zoiets). En met audio blijf ik met de Revox B77 werken. Zal wel ouderwets zijn. ![]() |
Citaat:
Technologische ontwikkeling is de motor achter economische groei, Derk. ;-) |
Citaat:
|
Windows Vista gebruiken is als het rijden op een olifant naar werk. Het is vet, gebruikt enorme hoeveelheden grondstoffen en een auto(XP) is vele malen sneller.
Vista, waarom? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
![]() |
Citaat:
|
Citaat:
Als je ooit lege betamax banden nodig hebt. Tot 1995 werd nog analoge betacam gebruikt die met dezelfde banden als betamax werktten. |
Citaat:
|
Ik werk zowel met XP als met Vista... en Vista vind ik veel leuker (zeker na sp1)...
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be