Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   Afgevaardigde van de koning. (https://forum.politics.be/showthread.php?t=111855)

Garry 13 september 2008 21:56

Afgevaardigde van de koning.

Hoe is het verlopen met de begrafenis van die Belgische soldaat?

Er zou een afgevaardigde van de Koning aanwezig zijn zei men op de radio. Was het een lid van de Koninklijke familie of hadden onze dotatietrekkers het weer te druk om wat te presteren voor het land en zijn bevolking en werd het weer de een of andere lakei die gezonden werd?

Freddie 14 september 2008 08:32

Er werden enige blikken medailles postuum toegekend. I.p.v de weduwe en de kinderen een fatsoenlijke financiële vergoeding te betalen.
Dat schamelijke weduwenpensioentje zal door Didier Reynders wel rijkelijk worden afgeroomd.

HAMC 14 september 2008 08:48

Maak men bolletje maar zwart maak men bolletje maar zwart.

De schoofzak 14 september 2008 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3688486)

euh ... als je allusie maakt op verkiezingen, dan gaat dat daar wel met een rood potlood hé,
of schiet ik hier een flater, en doel je op wat anders ???

(lang niet meer gestemd misschien .... no hard fielings hé )

Doedelzak 14 september 2008 21:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3688486)

Kan u eens een link leggen tussen respect voor het Belgisch leger en dat waarop u alludeert?

HAMC 14 september 2008 22:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak (Bericht 3689608)
euh ... als je allusie maakt op verkiezingen, dan gaat dat daar wel met een rood potlood hé,
of schiet ik hier een flater, en doel je op wat anders ???

(lang niet meer gestemd misschien .... no hard fielings hé )

Net stemmen is bij mij lang geleden, ja, ik herinner me niet welke kleur het potlood had.

Alleszins, het volk heeft de regering dat het verdient. Met name krapuul want het volk is zelf laf krapuul.

Sorry voor de kleurrijke verwoording maar zo is het.

Garry 14 september 2008 23:19

Maar nu weet ik nog niet wat voor een afgevaardigde van de Koning er aanwezig was.

Jazeker 15 september 2008 04:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3689791)
Net stemmen is bij mij lang geleden, ja, ik herinner me niet welke kleur het potlood had.

Alleszins, het volk heeft de regering dat het verdient. Met name krapuul want het volk is zelf laf krapuul.

Sommige dappere volksleden stemmen nog tegen het systeem hoor.

Het potlood, nu ja de stempen is intussen een rood laserlichtje dat je tegen het scherm duwt. Geen brief"je" van 4 bij 4 meter dat je moet openplooien op een plankje van 20 bij 4 centimeter.

Electronisch stemmen gaat snel en lekker. Enkel jammer dat Digipolis (Gut...was Patrick Janssens daar niet lang de baas van?) er zo lang over deed om de resultaten van de Antwerpse gemeenteraadsverkiezingen uit te brengen. Winnaar was... Patrick Janssens...

straddle 15 september 2008 04:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door HAMC (Bericht 3689791)

i like your style dude

piraat 15 september 2008 10:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 3689919)
Maar nu weet ik nog niet wat voor een afgevaardigde van de Koning er aanwezig was.

Hij heeft zijn klusjesman gestuurd. Het was een kalme dag in het Paleis, die kon wel even gemist worden...

stab 15 september 2008 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker (Bericht 3690127)
Electronisch stemmen gaat snel en lekker. Enkel jammer dat Digipolis (Gut...was Patrick Janssens daar niet lang de baas van?) er zo lang over deed om de resultaten van de Antwerpse gemeenteraadsverkiezingen uit te brengen. Winnaar was... Patrick Janssens...

Ik stel mij nog steeds vragen over die uitslag van de gemeenteraadsverkiezingen in Antwerpen.
De VLD werd er gehalveerd, en die stemmen gingen naar PJ...
Toch wel wat verwonderlijk.

Garry 15 september 2008 11:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door piraat (Bericht 3690598)
Hij heeft zijn klusjesman gestuurd. Het was een kalme dag in het Paleis, die kon wel even gemist worden...

Dacht ik al dat het zo iets zou zijn. We zullen niet voldoende dotatie betalen zeker voor een van de maffiabende persoonlijk te doen opdagen he. OK dat Godfather zelf er niet was, alhoewel als hoogste in functie van het leger had dat best gemogen, maar dan toch minstens een van zijn zijn gebroed dat jaarlijks veel geld opslokt.

Als het is om de marine wat te lichten staan ze anders veel sneller klaar, niet?

MaGNiFiCaT 16 september 2008 18:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Freddie (Bericht 3688454)
Er werden enige blikken medailles postuum toegekend. I.p.v de weduwe en de kinderen een fatsoenlijke financiële vergoeding te betalen.
Dat schamelijke weduwenpensioentje zal door Didier Reynders wel rijkelijk worden afgeroomd.

De weduwe en de kinderen zullen wel door het Koninklijk Gesticht opgevangen worden, indien nodig. Het Koniklijk Gesticht, de oudste instelling van België, nóg ouder dan België, heeft echter zn funtie in het onderhouden van weduwen en wezen van militairen.

MaGNiFiCaT 16 september 2008 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 3690801)
Dacht ik al dat het zo iets zou zijn. We zullen niet voldoende dotatie betalen zeker voor een van de maffiabende persoonlijk te doen opdagen he. OK dat Godfather zelf er niet was, alhoewel als hoogste in functie van het leger had dat best gemogen, maar dan toch minstens een van zijn zijn gebroed dat jaarlijks veel geld opslokt.

Als het is om de marine wat te lichten staan ze anders veel sneller klaar, niet?

Kunde gij zagen vEnt! ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGEN8:? :roll:

Hallebarde 16 september 2008 19:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3694298)
De weduwe en de kinderen zullen wel door het Koninklijk Gesticht opgevangen worden, indien nodig. Het Koniklijk Gesticht, de oudste instelling van België, nóg ouder dan België, heeft echter zn funtie in het onderhouden van weduwen en wezen van militairen.

Magnificat, uw blinde adoratie voor alles waar « koninklijk » in voorkomt is meestal slechts lachwekkend, maar zo nu en dan ontneemt uw totaal gebrek aan realiteitszin u elk besef van menselijkheid.

Dit topic gaat over het al dan niet aanwezig zijn van leden van de door u aanbeden familie de Saxe-Cobourg op de begrafenis van overleden militairen, en over hun nabestaanden.

Alsof één en ander totaal geen probleem mag zijn voor de nabestaanden, weet u niets beters te verzinnen dan de walgelijke stelling “De weduwe en de kinderen zullen wel door het Koninklijk Gesticht opgevangen worden, indien nodig”.

Het zou me zelfs niet verbazen, Magnificat, dat u niet eens beseft wat voor volslagen harteloze waanzin u hier uitkraamt.

Wil dit oprecht advies van een normaal mens aanvaarden : het is de hoogste tijd dat u zich in een gekkenhuis laat opnemen.

MaGNiFiCaT 16 september 2008 19:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hallebarde (Bericht 3694405)
Magnificat, uw blinde adoratie voor alles waar « koninklijk » in voorkomt is meestal slechts lachwekkend, maar zo nu en dan ontneemt uw totaal gebrek aan realiteitszin u elk besef van menselijkheid.

Dit topic gaat over het al dan niet aanwezig zijn van leden van de door u aanbeden familie de Saxe-Cobourg op de begrafenis van overleden militairen, en over hun nabestaanden.

Alsof één en ander totaal geen probleem mag zijn voor de nabestaanden, weet u niets beters te verzinnen dan de walgelijke stelling “De weduwe en de kinderen zullen wel door het Koninklijk Gesticht opgevangen worden, indien nodig”.

Het zou me zelfs niet verbazen, Magnificat, dat u niet eens beseft wat voor volslagen harteloze waanzin u hier uitkraamt.

Wil dit oprecht advies van een normaal mens aanvaarden : het is de hoogste tijd dat u zich in een gekkenhuis laat opnemen.

Ik had het niet op het emotionele: uiteráárd vind ik dit voor de weduwe en de kinderen ver-schrik-ke-lijk. Da's de evidentie zelve. Zo erg zelfs dat ik het helemaal onnodig achtte dit ter sprake te brengen. Mijn post was een antwoord op post nr 2, die van freddy, ik had het niet op de overbodige openingspost.

Garry 16 september 2008 21:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3694298)

Zie dat ze jou maar niet opnemen in een gesticht.

Garry 16 september 2008 21:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3694302)
Kunde gij zagen vEnt! ZAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAGEN8:? :roll:

Jij mag dat zeggen, een normale niet.

MaGNiFiCaT 16 september 2008 21:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Garry (Bericht 3694652)
Jij mag dat zeggen, een normale niet.

:multi::multi::cheer:garryyy:cheer::turn-l::changes::lol:;-)

Garry 16 september 2008 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MaGNiFiCaT (Bericht 3694664)
:multi::multi::cheer:garryyy:cheer::turn-l::changes::lol:;-)

Nog eventjes geduld he CaTje, het is bijna 28 december, dan kun je je feestdag vieren hoor.

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:32.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be