![]() |
Praten over Joden,Homo's,allochtonen?
Ik durf daar gewoon niet meer over praten,angst om weer langst alle kanten aangevallen te worden,zijn deze dan heilige mensen,worden Vlamingen dan nooit met het woord aangevallen
Zijn er super rassen die extra bescheringen genieten,die beter zijn dan Vlamingen Waarom is dat zo,heeft iemand daar een verklaring voor? |
Als jij mag "praten over Joden,Homo's,allochtonen", dan mogen anderen "praten" over de eventuele zever die je over "Joden,Homo's,allochtonen" verkoopt.
Dat jij angst hebt (:lol:) dat je op je zever wordt aangepakt is dan jouw probleem. Mvg, Firestone, Jodin, allochtone, geen homo |
Citaat:
Thnx firestone voor de demonstratie nu weer ;-) |
Citaat:
Wie er niet tegen kan dat zijn vooroordelen en "argumenten" worden aangepakt blijft liever weg van een discussieforum |
Citaat:
Dikke zever beste Firestone ;-) |
Citaat:
Jouw "aanzet tot discussie" was het verzinsel dat er "heilige mensen" zijn, of "super rassen die extra beschermingen genieten". Een verzinsel, beste. Zelfs dit forum staat vol met threads met de grofste zever over "Joden,Homo's,allochtonen". Citaat:
Maar, maak de aantijgingen uit jouw beginpost eens wat concreter. Ik zal je helpen, se. Citaat:
Waarom vind je dat jij over "Joden,Homo's,allochtonen" mag praten, maar dat anderen moeten zwijgen over wat jij over "Joden,Homo's,allochtonen" neerpent? |
Citaat:
|
Jouw verbanning werd je niet aangesmeerd door "Joden,Homo's,allochtonen", maar door de moderatie van dit forum.
Ik stel vast dat je de zever uit de openingspost niet kan hardmaken (niet echt een verrassing), en dat je nu al je toevlucht zoekt in totaal ongefundeerde persoonlijke insinuaties. |
Citaat:
|
Citaat:
Vooralsnog zou het eventueel kunnen dat de moderatie "Joden, homo's ,allochtonen" zijn niet waar? |
Hoe weet je dat het geen pruik is?
(zucht) |
Citaat:
Ik weet het niet, ik dacht van niet, maar het kan wel, ik wil er niet over strijden. Als u zegt van wel, ok dan. |
Citaat:
Ik vind nen allochtoon******** Ik vind nen Home nen********* Wel beste Firestone ik mag dat hiet niet schrijven of een ban vogt snel,dat bedoel ik met mijn openingspost ;-) Maar dat wist jij wel hoor,Uw gebaren als kromme haas is simpel hé |
Citaat:
Er zitten hier meer dan genoeg forumpersonages die tientallen threads en duizenden posts hebben volgeschreven met dikke zever over Joden en/of allochtonen en/of homo's. In tegenstelling tot wat jij beweert werden en worden ze daarvoor niet verbannen. Citaat:
Als jij domme veralgemeningen wil posten als "Ik vind nen Jood ne,********, Ik vind nen allochtoon********, Ik vind nen Home nen*********", dan mag je dat hier blijkbaar wel doen. Je riskeert uiteraard wel dat je aangepakt wordt voor jouw idiote veralgemeningen. Misschien is het dat waar je angst voor hebt. |
Citaat:
|
Ik zie niet in waarom "Vlaamse" Joden en homo's beter beschermd worden? Waarom? Ze zijn met een kleine minderheid en een minderheidsgroep moet zich aanpassen aan de meerderheid!
|
Citaat:
Dus een allochtone, homoseksuele Jood krijgt van jou 24, ah neen, 25 sterren. :lol: Waarom een homo 1 meer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be