Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Praten over Joden,Homo's,allochtonen? (https://forum.politics.be/showthread.php?t=111867)

duveltje382 14 september 2008 08:14

Praten over Joden,Homo's,allochtonen?

Ik durf daar gewoon niet meer over praten,angst om weer langst alle kanten aangevallen te worden,zijn deze dan heilige mensen,worden Vlamingen dan nooit met het woord aangevallen
Zijn er super rassen die extra bescheringen genieten,die beter zijn dan Vlamingen
Waarom is dat zo,heeft iemand daar een verklaring voor?

Firestone 14 september 2008 08:19

Als jij mag "praten over Joden,Homo's,allochtonen", dan mogen anderen "praten" over de eventuele zever die je over "Joden,Homo's,allochtonen" verkoopt.

Dat jij angst hebt (:lol:) dat je op je zever wordt aangepakt is dan jouw probleem.

Mvg,

Firestone,
Jodin, allochtone, geen homo

duveltje382 14 september 2008 08:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3688446)
Als jij mag "praten over Joden,Homo's,allochtonen", dan mogen anderen "praten" over de eventuele zever die je over "Joden,Homo's,allochtonen" verkoopt.

Dat jij angst hebt (:lol:) dat je op je zever wordt aangepakt is dan jouw probleem.

Mvg,

Firestone,
Jodin, allochtone, geen homo

Dat wou ik nu juist bedoelen,mensen die zich beter wanen dan anderen,en ook dat woord verkondigen

Thnx firestone voor de demonstratie nu weer ;-)

Firestone 14 september 2008 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3688449)
Dat wou ik nu juist bedoelen,mensen die zich beter wanen dan anderen,en ook dat woord verkondigen

Thnx firestone voor de demonstratie nu weer ;-)

Wie jouw vooroordelen doorprikt en "argumenten" weerlegt waant zich niet beter dan jij.

Wie er niet tegen kan dat zijn vooroordelen en "argumenten" worden aangepakt blijft liever weg van een discussieforum

duveltje382 14 september 2008 08:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3688451)
Wie jouw vooroordelen doorprikt en "argumenten" weerlegt waant zich niet beter dan jij.

Wie er niet tegen kan dat zijn vooroordelen en "argumenten" worden aangepakt blijft liever weg van een discussieforum

Grootheidswaanzin al eens van gehoord beste Firestone,heeft niet meer met discussie te maken,geef jou aanzet dan eens tot Uw discussie?
Dikke zever beste Firestone ;-)

Firestone 14 september 2008 08:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3688459)
Grootheidswaanzin al eens van gehoord beste Firestone,heeft niet meer met discussie te maken,geef jou aanzet dan eens tot Uw discussie?

Je weet toch nog dat jij deze thread bent opgestart? :lol:

Jouw "aanzet tot discussie" was het verzinsel dat er "heilige mensen" zijn, of "super rassen die extra beschermingen genieten".

Een verzinsel, beste. Zelfs dit forum staat vol met threads met de grofste zever over "Joden,Homo's,allochtonen".

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3688459)
Dikke zever beste Firestone ;-)

Inderdaad, jouw beginpost was dikke zever.

Maar, maak de aantijgingen uit jouw beginpost eens wat concreter.

Ik zal je helpen, se.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3688440)
Ik durf daar gewoon niet meer over praten,angst om weer langst alle kanten aangevallen te worden,zijn deze dan heilige mensen,worden Vlamingen dan nooit met het woord aangevallen
Zijn er super rassen die extra bescheringen genieten,die beter zijn dan Vlamingen

Vertel ons eens, duveltje382, aan welke gevaren word je hier blootgesteld dat ze angst veroorzaken?

Waarom vind je dat jij over "Joden,Homo's,allochtonen" mag praten, maar dat anderen moeten zwijgen over wat jij over "Joden,Homo's,allochtonen" neerpent?

duveltje382 14 september 2008 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3688482)
Je weet toch nog dat jij deze thread bent opgestart? :lol:

Jouw "aanzet tot discussie" was het verzinsel dat er "heilige mensen" zijn, of "super rassen die extra beschermingen genieten".

Een verzinsel, beste. Zelfs dit forum staat vol met threads met de grofste zever over "Joden,Homo's,allochtonen".

Inderdaad, jouw beginpost was dikke zever.

Maar, maak de aantijgingen uit jouw beginpost eens wat concreter.

Ik zal je helpen, se.

Vertel ons eens, duveltje382, aan welke gevaren word je hier blootgesteld dat ze angst veroorzaken?

Waarom vind je dat jij over "Joden,Homo's,allochtonen" mag praten, maar dat anderen moet zwijgen over wat jij over "Joden,Homo's,allochtonen" neerpent.

Mijn ontechte ban wees het tegendeel aan, tenzij jij ook modje bent waar ik niet zou van opkijken,in ieder geval zijn ze het forum naar de knoppe aan helpen,zie maar naar de cijfers ;-)

Firestone 14 september 2008 08:55

Jouw verbanning werd je niet aangesmeerd door "Joden,Homo's,allochtonen", maar door de moderatie van dit forum.

Ik stel vast dat je de zever uit de openingspost niet kan hardmaken (niet echt een verrassing), en dat je nu al je toevlucht zoekt in totaal ongefundeerde persoonlijke insinuaties.

HAMC 14 september 2008 08:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3688446)

Mvg,

Firestone,
Jodin,

Moet jouw avatar dan geen pruik dragen Firestone?

HAMC 14 september 2008 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3688505)
Jouw verbanning werd je niet aangesmeerd door "Joden,Homo's,allochtonen", maar door de moderatie van dit forum.

Vooralsnog zou het eventueel kunnen dat de moderatie "Joden, homo's ,allochtonen" zijn niet waar?

Firestone 14 september 2008 08:58

Hoe weet je dat het geen pruik is?

(zucht)

HAMC 14 september 2008 09:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3688512)
Hoe weet je dat het geen pruik is?

(zucht)

Ik weet het niet, ik dacht van niet, maar het kan wel, ik wil er niet over strijden.

Als u zegt van wel, ok dan.

duveltje382 14 september 2008 09:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Firestone (Bericht 3688505)

Ik stel vast dat je de zever uit de openingspost niet kan hardmaken (niet echt een verrassing), en dat je nu al je toevlucht zoekt in totaal ongefundeerde persoonlijke insinuaties.

Ik vind nen Jood ne,********
Ik vind nen allochtoon********
Ik vind nen Home nen*********
Wel beste Firestone ik mag dat hiet niet schrijven of een ban vogt snel,dat bedoel ik met mijn openingspost ;-)
Maar dat wist jij wel hoor,Uw gebaren als kromme haas is simpel hé

Firestone 14 september 2008 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door duveltje382 (Bericht 3688587)
Wel beste Firestone ik mag dat hiet niet schrijven of een ban vogt snel,dat bedoel ik met mijn openingspost ;-)

Je liegt.

Er zitten hier meer dan genoeg forumpersonages die tientallen threads en duizenden posts hebben volgeschreven met dikke zever over Joden en/of allochtonen en/of homo's.
In tegenstelling tot wat jij beweert werden en worden ze daarvoor niet verbannen.

Citaat:

Neen, ik wist het niet want het is verzonnen.

Als jij domme veralgemeningen wil posten als "Ik vind nen Jood ne,********, Ik vind nen allochtoon********, Ik vind nen Home nen*********", dan mag je dat hier blijkbaar wel doen.
Je riskeert uiteraard wel dat je aangepakt wordt voor jouw idiote veralgemeningen. Misschien is het dat waar je angst voor hebt.

driewerf 14 september 2008 10:18

Citaat:

Wat onmiddellijk de vraag opwerpt of Vlaamse homo's en Vlaamse joden nu in de categorie "superbeschermd" vallen wegens homo en/of jood, dan wel loslopend wild wegens Vlaming.

Gezond Vlaanderen 16 september 2008 11:53

Ik zie niet in waarom "Vlaamse" Joden en homo's beter beschermd worden? Waarom? Ze zijn met een kleine minderheid en een minderheidsgroep moet zich aanpassen aan de meerderheid!

Ramon djv 16 september 2008 12:51

Citaat:

Dus een allochtone, homoseksuele Jood krijgt van jou 24, ah neen, 25 sterren. :lol:

Waarom een homo 1 meer?

PoCo? 16 september 2008 12:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ramon djv (Bericht 3693429)
Dus een allochtone, homoseksuele Jood krijgt van jou 24, ah neen, 25 sterren. :lol:

Waarom een homo 1 meer?

waar het hart van vol is...

jamás será vencido 16 september 2008 15:01

Citaat:

Je durfde nochtans wel praten over die grote veroordeelde homo bij het VB ;-):-D:-D:-D

vlijmscherp 16 september 2008 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gezond Vlaanderen (Bericht 3693265)
Ik zie niet in waarom "Vlaamse" Joden en homo's beter beschermd worden? Waarom? Ze zijn met een kleine minderheid en een minderheidsgroep moet zich aanpassen aan de meerderheid!

en hoe zie jij dat ze beschermd worden?? 8O

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be