Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Binnenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=13)
-   -   proces moordenaars van joe van holsbeek (https://forum.politics.be/showthread.php?t=111920)

circe 15 september 2008 12:26

proces moordenaars van joe van holsbeek

niemand? geen draadje?

niks racistisch genoeg?

gewoon fait divers?

geen HVT gepalaber?

geen probleem met de totale onschuld van mariusz O?

geen probleem met "oops, mesje stak ineens in borstkas"?

niemand dus!

joe was wit zeker hé?

PoCo? 15 september 2008 13:25

de dader was wellicht te wit ...

circe 15 september 2008 13:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door PoCo? (Bericht 3691029)
de dader was wellicht te wit ...

dat is dus ook het grapje.

de dader is helemaal geen "pool", maar een Roma Zigeuner. Nu eenmaal een volk dat sinds eeuwen nomadisch door Europa zwerft.

In tegenstelling tot de noordafrikanen die moord en brand schreeuwden omdat deze donkerhuidige donkerharige jongeman verkeerdelijk voor noord-afrikaan werd aanzien, is er geen kat die de blonde Polen even ter hulp schiet en deze "collectieve discriminatie" aan de kaak stelt.

De "belg" Mohammed Mourhit nam doping!

Mogen we misschien ook de naam van de "pool" Adam G? weten? mijnheer is toch niet minderjarig? mogen we fotooke zien van die "pool"? evenmin precies!

Ze zouden de Roma Zigeuners wel eens kunnen discrimineren zeker hé?

Bierke 15 september 2008 13:44

Slim wel van de koning van de Roma Zigeuners om hen 20 jaar te verbannen ... hun gespuis moet dus maar door iemand anders opgevangen worden!

Nefertete 15 september 2008 17:35

Tiens, ik lees net op VRT teletext dat dit arme zigeunertje dat zo graag een mp3 speler wilde hebben de beschikking heeft over 3 advocaten.

:?

andev 15 september 2008 17:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nefertete (Bericht 3691642)
Tiens, ik lees net op VRT teletext dat dit arme zigeunertje dat zo graag een mp3 speler wilde hebben de beschikking heeft over 3 advocaten.

En dat zijn vriendje zelf naar de rechtszaal mag komen om het nog eens uit te leggen ipv van zijn door de advocaten voorgekauwde praatjes via video op het publiek los te laten.
Nu kan men hem tenminste nog een paar vragen stellen die niet op voorhand door de advocatenmaffia (hoe noem je anders dat soort dat als doel heeft zelfs het ergste crapuul te laten lopen = grote overwinning) werden ingesproken. Over wat een spijt hij toch heeft, en hoe het niet de bedoeling was, en hoe HIJ zich bedreigd voelde, en misschien heeft Joe een "racistisch" woordje gezegd of zo, stel je voor... enz

Elio di Supo 15 september 2008 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Nefertete (Bericht 3691642)

Niet zo ongewoon. Hoe groter de nieuwswaarde van de misdaad en het schokeffect op de samenleving hoe harder de dames en heren advocaten staan te trappelen om de dader te verdedigen desnoods gratis. De publiciteit die ze hiermee krijgen is immers onbetaalbaar. Nogal plat opportunistisch als je ´t mij vraagt. Nu ja, iedereen heeft recht op een verdediging maar ik kan alleszins geen topadvocaat veroorloven. Tenzij ik schokkende walgelijke misdaden zou bedrijven. Dan gaan er ineens vele deuren open.

lollysticky 15 september 2008 18:59

ge zult het zien... straks is het allemaal de fout geweest van die racistische Joe! Het was zijn eigen fout! Hij bedreigde de aanvallers.... :roll: Straks heeft Joe zelf nog da mes naar zich toegetrokken!

zoiets kan alleen gebeuren in eerlijke rechtspraak, right? Da ze da krapuul voor lang wegsteken.. iemand vermoorden voor ne fucking mp3-speler :/

FDM 15 september 2008 19:04

uitlokking !

fernand 15 september 2008 19:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 3691793)
Niet zo ongewoon. Hoe groter de nieuwswaarde van de misdaad en het schokeffect op de samenleving hoe harder de dames en heren advocaten staan te trappelen om de dader te verdedigen desnoods gratis. De publiciteit die ze hiermee krijgen is immers onbetaalbaar. Nogal plat opportunistisch als je ´t mij vraagt. Nu ja, iedereen heeft recht op een verdediging maar ik kan alleszins geen topadvocaat veroorloven. Tenzij ik schokkende walgelijke misdaden zou bedrijven. Dan gaan er ineens vele deuren open.

Nogthans bij Van Themsche waren er geen "vrijwillige" kandidaten.
die heeft zijne betaalde leugenaar zelf moeten betalen, en kon zich gene politiek gelieerde permiteren

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:59.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be