![]() |
Zijn vrouwen gemener tegen elkaar dan mannen onderling?
Als 2 vrouwen tegen elkaar hier beginnen te discussiëren, gaat het er meestal direct grof, persoonlijk en gewoon vuil aan toe, is mijn indruk. is dat mijn indruk maar of vinden jullie dat ook?
en waarom doen ze dat? kunnen wij, mannen, daar iets aan doen? |
Citaat:
|
is manta een vrouw? :D
|
ja ik heb ook vaak de indruk dat vrouwen onderling zéér hard kunnen gaan.
:cheer: bitchfight in de modder :cheer: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ik dacht eerder aan bier ofzo, maar popcorn is ook goed.... |
Citaat:
|
Ik weet niet zeker dat het klopt.
Het lijkt me meer dat wanneer twee vrouwen hier in een "discussie" verstrikt raken, dat er (om een mij uiteraard totaal onbegrijpelijke reden) door de forumleden van dat ander geslacht veel aandacht aan wordt geschonken. Waardoor het stilletjes aan escaleert, wat de ene al wat erger vindt dan de andere. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
EDIT: met de toffe sfeer op dit forum nu toch maar voorzichtig zijn. Voeg dus nodige smileys toe. |
Citaat:
|
Vrouwen discussiëren gewoon anders dan mannen. Ik herinner me bitsige discussies van mezelf met bijv. Kim en Ingenious en circe, bijvoorbeeld. Dat waait gewoon over, uiteindelijk zijn dat gewoon ook vrouwen waar ik zeer veel respect voor heb.
Mannen slaan makkelijker op elkaars neus, maar dat gaat niet op een forum. |
Citaat:
|
zoiets?
|
Citaat:
|
Citaat:
(laat die smileys maar komen...) |
Citaat:
Citaat:
|
och, vlijmscherp verwijst gewoon naar mijn opmerking tegen maagdelijk Groentje die ik over haar maagdenvlies maakte.
Ergens voelt hij zich vast geroepen op te treden als beschermengel om dat maagdelijke sukkeltje te vrijwaren van sujetten als circe die durven beweren dat een maagdenvlies niet bestaat! Stel je voor zeg! al die mannen die eeuwenlang voor de gek gehouden werden! dat verteer je toch niet als vent! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be