![]() |
Is de vrouwelijke seksualiteitsbeleving bedreigend voor de moderne man?
Zeg het maar...
|
Ik denk dat de postmoderne man daar geen last meer van heeft. Maar tsja...
|
Ik ga weer even moeilijk doen:
Hoe ziet die vrouwelijke seksualiteitsbeleving eruit? Hoe ziet de moderne man eruit? Enne... :cheer:Verschaeve-tetten!:cheer: |
Welk facet van haar seksbeleving had je dan in gedachten?
Een trap krijgen van een stilettohak doet geen deugd. Net zoals een mep met een XXL-tarzan vibrator. Of als een dame zo plots begint te squirten en dat spuit allemaal in je ogen. Toch wel bedreigend vind ik, en dan vooral als de moderne man op zo'n moment net aan het stuur zit. 8-) |
Citaat:
|
Citaat:
Nog erger: stel dat ze passioneel wordt! 8O |
Waar is de tijd hé ... :?
![]() |
Citaat:
Dus, wat denkt de moderne man? - Moet een vrouw maagd blijven totdat ze u ontmoet? - Mag ze vriendjes voor u hebben gehad en hoeveel? - Vindt u het erg dat ze 'speeltjes' gebruikt tijdens uw relatie? Kortom, voelen mannen zich nog steeds bedreigd door de seksuele gevoelens van een vrouw of zijn we daar overheen gegroeid? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En gelukkig niet aan het stuur. 8-) |
Citaat:
Zelf beslissen over je eigen lichaam, onafhankelijk van wat de samenleving je al dan niet oplegt via al haar wegen en onafhankelijk van wat een potentiele partner (die misschien nooit komt dus why care?) al dan niet moge wensen, tegen alle machtsinvloeden die ontstaan door de sociale werkelijkheid in en die ervoor zorgen dat wij aan de normen voldoen en tegen het kritiekloos meegaan in één of andere eenheidsworst zodat je niet zomaar in één of geen vakje geduwd kan worden, je eigen zo vrij mogelijke keuzes maken. Dat zou een mooie definitie van echte vrijheid zijn. Al zeg ik het zelf. ;) Moest je met het starten van dit topic een andere vraag willen beantwood zien dan de gestelde, dan is dat mijn mening daarover. Maar dit lijkt me te zwaar voor K&K. |
Reminder voor Dronkoers:
![]() |
:cheer:nog een sexdraadje:cheer:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
en als ze nog aanpapt met haar 100 exen ook ;-) |
Citaat:
Liever niet, ontmaagden is geen leuke kleus.... - Mag ze vriendjes voor u hebben gehad en hoeveel? Tenminste één - Vindt u het erg dat ze 'speeltjes' gebruikt tijdens uw relatie? Als ik er ook van kan genieten! |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dan moest ze die maar niet steken! ;-) |
Een voorlopige tussenstand geeft hier toch aan dat de moderne man - in ieder geval de alhier aanwezige mannelijke forummer - minder bekrompen is dan men denkt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be